http://www.youtube.com/watch?v=BSb2DQ_XeEM


Jag älskar inte dig, på det sättet jag ville
Vad skulle jag göra, var tvungen att springa ifrån dig
Jag är kär i dig men känslan är fel
Och det har hemsökt mig hela tiden 
Man vet aldrig, vet aldrig.
Man vet aldrig nog, tills man vet mer än kärlek
Tills vi förlorar kontrollen, systemet blir överbelastat
Skriker:  "Nej, Nej! Nej,Nej!"
Jag älskar inte dig, på det sättet jag ville
Jag vill flytta, men kan inte fly från dig
Så jag håller det hemligt, håller en hemlig kod
Alla andra inte behöver veta


Så håll din kärlek låst
Din kärlek låst
Fortsätt ha din kärlek låst
Din kärlek låst
Du förlorar..

Jag älskar inte dig på det sättet jag ville
Jag har något att förlora, så jag måste fly
Jag kan inte ha mig, och fortfarande ha dig
Så jag tänker på det, när jag är för mig själv
Någonstans långt hemifrån, i riskområdet
Hur många gånger har jag fått säga jag älskar dig tills det slutligen gått fram?
Du förlorar, du förlorar
Jag älskar inte dig, som jag ville 
Inge mer bortkastad tid, du kan inte vänta på livet 
Vi är bara bortkastad tid, vart är mållinjen?

Jag älskar inte dig, som jag ville
Jag slår vad om att ingen vet
Jag vet att jag sa att jag är slut, men jag har kärlek för dig
Men jag älskar inte dig, som jag ville
Måste låta det fortsätta, låta kärleken fortsätta
Förvara den, bara Gud vet
Om jag vara med dig, älskling jag är förvirrad
Du väljer, du väljer
Jag älskar inte dig, som jag ville
Vart ska jag gå, jag behöver inte dig
Jag har varit på denna väg, för många gånger innan
Jag älskar dig, som jag ville

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0