All I need is you beside me

07:42 står det uppskrivet att min vagn gick
och det gjorde den
jag hatar att åka språvagn på morgonen
ibekvämt, mycket folk + kallt
kan det bli värre?
jag villåka på en varm mysig buss på morgonen.
och imorgon ska jag få göra det
för jag börjar nämnligen kl kvart över 9 :D

min jacka är btw jättefin och jättebra.
vindtät och regntät känns as bra
vad som känns mindre bra är att mina skor typ
faller isär vilken sekund som helst haha.
och vad som känns ännu mindre bra är
att ja verkligen inte kan hitta ngra fina skor
som jag vill ha på mig
största dilemmat nu typ.

iaf, matte första lektionen och jag fick min
planerade kaffe, och latten på dahls är
nog aldrig så god som på en tisdags morgon
på matten var fredrik snäll och lät oss jobba
och det gick segt för mig att lösa alla uppgifter
ändå är matte det ända teoretiska ämnet som jag
gillar. engelska, historia och svenska kommer man inget vart
med. med matten så känner jag att - yes nu har jag förstått -
får inte samma känsla i de andra ämnena.

nu har vi haft hål från 9 till, ja snart, kl 2
så jävla värt men samtidigt ovärt.
matten får man verkligen jobbat på. det är fett gött
fast det är fett segt att vi inte slutar tidigare..
kl halv 5 är jag typ hemma idag. det är fan as
sent. fyfan asso.

just nu sitter jag, josse och vic i ett grupprum.
haha josefin pluggade förut sen kom
jag och störde. och nu lyssnar vi på 90tal igen
det är fan bästa humörhöjaren asso.

ngt kul att tipsa på ?

mediekunskap om 20 då..
kmr inte riktigt ihåg vad vi gör där så det får
bli en överaskning wio.

ikväll ska jag basta hade jag tänkt mig
och färga håret om det blir så
mörkt med ljusa slingor. det blir nog bra
annars äre ba att färga tillbaka eller?!

dagens fråga i mitt huvud:
va fan ska jag ha på mig på skolfotot?


maten va btw ganska go idag, mhhm pastasallad <3


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0