älskade måndag morgon?

japp historia som vanligt en måndag morgon
och fan vad jag stör mig på jonas,
det är fan helt insane.

historia prov på torsdag med, har ja pluggat? nej
ska vi gå igenom frågorna nu? ja
 
okej jag hade skrivit imorgon först men vic
är en ängel som sagt  så det är på torsdag

japp nu är han tyken igen
orkar inte honom jag kommer seriöst
flippa över på honom innan terminen är slut

tänk på en till sak när ja gick till skolan;
jag känner att på kunskap är det BARA
massa femme tjejer, seriöst
varenda jävel som går på denna skola har
tajta jeans och femme kläder. fjortisar kanske? njaa
de enda tjejer som JAG sett som inte är femme
och tillgjorda är typ jag vic och ngn tjej i ettan
annars ser alla lika dana ut.
nu menar jag inte folk från klassen
men majoriteten på denna skola ser likadana ut
det är pinsamt, det är va det är!

nu måste jag skriva allt han säger

peace

Visa ord
Postat av: karl

tror de flesta klär sig i det dom tycker är bekvämt, sen om det är många som känner sig bekväma i samma kläder så gör ju inte det den skaran pinsamma. Snarare ganska pinsamt att klanka ner på dem. Jag menar du följer någon sorts klädtrend du också som i de flestas ögon ser hemskare ut en sin egen så förstår inte riktigt var du vill komma.

2008-09-22 @ 16:43:30
Postat av: Emelie Björk

Haha denna dagen sög ju stenhårt! fyfaaan för måndagar! Btw hoppas det löset sig med Jonas?!

2008-09-22 @ 17:43:39
URL: http://www.metrobloggen.se/bjoorkis

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0