Bum bum be-dum bum bum be-dum bum ..

.. sjunger rihanna och basen är på topp, såklart

besvikelsen kom på lunchen när maten inte var så vidare go
ändå tog vi mer 3 ggr
sedan ställde vi alla tallrikar på en hög och tog kort på dom
bakom alla tallrikar posade vic, haha
- jävla tallriksmodell
blev helt tyst i bamba haha så jävla kul

kommer inte riktigt ihåg vad som hänt idag faktiskt..
ska kolla schemat..
haha just det vi hade svenska efter lunchen
fan vad jag inte tycker om jonas asso
han är så jävla dryg mot oss hela tiden
och har jättehöga förväntningar på oss
hatar när folk har det på mig för då känns det
som om jag inte kan leva upp till dom..

sedan hade vi basgrupp och det var väl som vanligt.
vi gick igenom loggboken och snackade om varför vi
tkr den är så dålig. jag sov igenom lektionen känns det som

sedan åkte jag och vic till brunns sedan träffa vi emma och åkte
till valand för att äta på subway med anna och slavko
sedan åkte dom tre hem och de va bara ja och emma kvar
träffade mikkis en stund och hon fick sitt efterlängtade
kort på pussrutan haha wio.

och jag tror aldrig att jag kännt så mycket känslor på en gång
bara genom en kram.. visste inte om jag skulle skratta eller
gråta. jag gjorde båda. haha. lyckorus kallas det
jag älskar dig!


och med en batteriplupp kvar på mobilen sjöng
håkan hurricane påväg hem, det är fint! <3

en mycket trevlig överraskning var att mina lillasyster
städat i vårt rum, hon hade damsugit och moppat golvet
bäddat i båda sängarna och tagit bort alla sina leksaker
haha undra hur mycket pengar hon fick för det
nu är hon dock jobbig igen för hon håller på att sätta sig
på en pruttkudde hela tiden. så jävla jobbig!
hon säger att hon vill göra rekord i bästa fjärten

så nu sitter jag här och stör mig på henne haha
te och choklad har jag med.
apelsin krokant, jag har fan aldrig ätit en så god choklad!

nu ska jag hitta på ngt annat att göra. typ musik eller något! 
 
i helgen vill jag ha 90-tals party med bästa folket! FIXA PLACE!


Visa ord
Postat av: the blue one

i love u

2008-09-15 @ 20:29:39

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0