coldplay

josefin har så länge skrivit i sin blgog att coldplays nya skiva är så fin
så tänkte att jag ska ge den en chans

och tack fru för att du kom på graf, vi gjorde kanske ingenting
men bara ditt sällskap uppskattar jag
<3

efter multimedia idag, där vi btw ska göra en animation tills vecka 45.
skit kul! ( jag gör om en cheese, vad annars liksom ? :D )
iaf ja åkte in till centralen, träffade emma, mikkis, kåthannah, andrea och hennes kompiiss

imorgon är en sån onödig dag och historia b är så jävla cp tråkigt så jag
vill spy på jonas, seriöst. prov nästa vecka då. kommer ju verkligen inte
klara av det. jävla fitta. får la fuska på ngt sätt eller ngt..






jobbigaste tanken idag; vad fan är det för mening med detta?


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0