dagen är fin.... inte

dagen suger
lika så gör natten

idag hare ändå vart ganska så chill
frukost på sängen = ingen försovning
fixa håret liite för länge = 10 min försent till letion ( haha )
sen efter svenskan vare en fin håltimme = te plus mackor för jos och vic
Multimedia = ingen fru + snacka om teckensnitt = seeegt

sedan vart de dax för mat, ngn konstig soppa och
pastasallad med konstigaste köttet ja sett på längre asso.
jobba matte efter lunchen och det känns så jävla gött att
jag förstår så mycket. satte t.o.m. mitt betygsmål i matten till VG.
josefin tror att ja kmr klara det eftersom jag förstår matten.
och jag blev chokad över mig själv igår när ja sa till knut att
jag älskar att jobba matte med pepp musik. men jag gör det.
för jag förstår och det är hyffsat enkelt.
jag gillar problem som går att lösa.
tillskillnad från allt annat i mitt liv just nu.
en skön flykt från verligheten någon timme eller så..

så nu sitter jag på min multimedia-lektion och hänger
inte med vad han snackar om för detverkar inte så roligt.. blöö
får be ngn skicka anteckningarna i slutet av lektionen eller ikväll haha wööö.
BTW så är nog rikard enda medialäraren som inte har svarta glasögon. ^^

och tack josefin för att du lärt mig att markus krunegård är en poet
Se på mig nu.
Vad tycker du?
Ensam är stark.
Vilket jävla skitsnack
Ja trotsade min kärlek o lämnade allt.
Var kall som en isbit för ensam var stark
Det är så tråkigt o trist utan dig

Visa ord
Postat av: Josefin

Du kommer sååå klara VG, promise. Om vi fortsätter som nu - lätt som en plätt.

Och bara så du vet läser jag alltid din blogg.



Tack för att du finns Miranda Liljedahl Keiller.<3

2008-09-12 @ 14:32:38
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0