du vet inte vem du är med du vet att du ska bada 14 över

en till ledig dag sitter ju aldrig fel liksom

mindre bra var att vic väcker mig halv 10
sedan väcker hon knut och säger till henne att gå upp
men jag är snäll så jag övertalar knut till att
somna om och sedan gå till skolan me mjukisar

när vic har gått så somnar ja om
vaknar typ vid 12 och ligger kvar så jävla skönt
vid 1 eller något så tar ja ett bad och börjar göra iordning mig
är klar vid 4 tror ja älskar att sega mig :D
åker in till stan och träffar massa
sedan åkte ja emma och erik till universitetet och erik skejtade
och emma fotade honom wio sch

sedan åkte ja hem vid 7 och så gick ja in på apoteket så bah :O
woh dom hade gjort om heela affären as ballt vara där inne haha
jätte mobbad är jag som gick runt där och tyckte det var cool
INNE PÅ APOTEKET LIKSOM vad händer asso..
ah ja köpte iaf ett nytt läppsyl = VÄLBEHÖVT !

dagens bra: läppsylet och vädret
dagen dåliga: att dom slutat med chickenburger
och bigmac jr på mcd + ditt humör ibland

nu ska jag komma på ngt sätt att fuska på provet imorgon

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0