fredag

Äntligen fredag eller ?

DAG
dagen börjar som vanligt med svenska med jonas
han trodde dock att lektionen började halv 9
istället för kvar över 8 så han kan ju känna
sig rätt ägd när klockan var 9 och vi sa att vi slutade
då haha rätt åt honom. haha.
och varje lektion med honom så stör jag mig
bara mer och mer på honom.

hål till klockan 10 då jag gjorde klart min
indesign uppgift + reflektion kände mig
riktigt nöjd faktiskt så det känns bra!
nu är det bara reklamanalysen som är kvar
men de tar vi imorgon!

efter graflektionen så var det dax för skolfoto
fan va nervös jag var innan asso det va helt sjukt
förstod aldrig varför faktiskt haha
men jag hade min grön dödskalletröja på mig
och glasögon såklart. plus att jag fick sitta
så min snygg sida visades. det är gött de!

sedan var de dax för lunch och jag,josefin och fru
stannade kvar i skola och hade lång fikat efter maten
så jävla mysigt vare. Fru gick iof 10 över 12
ja och josse fortsatte sitta kvar haha men till slut
åkte vi därifrån. och när vi är påväg till vasa får josse
sms från anna. i det står det att en glass från 7/11
kostar 5 jävla kronor. helt sjukt så vi åkte dit såklart
ja köpte 3 glassar :$ haha
sedan skulle josse åka och hälsa på oskar så jag
åkte till emmas skola, NTI, och hälsade på wio
träffade maria och vi bestämde för att hon och hennes
kompis victoria skulle med oss till liseberg på kvällen

EFTERMIDDAG
när jag kom hem till pappi så hade han jätte tråkigt
och bara klagade. tillslut kom vi fram till att vi skulle
in till stan och köpa skor till mig och så blev det!
köpte ett par svarta em ngn grå text tror det är
quicksilver haha, märken är liksom inte min grej.

sedan blev det stan igen och ja träffade emma sen
kom mikkis och sen fixade vi lite grejer och sen åkte
vi till liseberg haha.

KVÄLL
men planerna sket sig totalt.
meningen med kvällen var ju att vi skulle in
kl 8 typ och kolla på hardcore super star
allting slutar med att vi går in 45 min innan de stänger.
flummar runt där som fan. jag mikkis och emma går in
i det båset där man kan ta kort och typ få en nyckelring.
tar ett kort och köper varsin nyckelring. helt störd är den asso.
sedan ska vi åka fumride. 5 pers i en sån jävla båt.
packade och jätteglada åker vi upp för första backen.
allting går jättebra tills innan första nerförsbacken
då allting bara stannar. vi fattar självklart inte vad som har hänt
och fortsätter sjugna och skrika och ha oss, när
en röst ropar ut i högtalarna " eftersom det är vissa
som inte kan följa våra regler här på liseberg är vi
tvugna att stänga av denna åktattraktion"
vi har allting på video kommer upp ikväll på youtube så
jävla sjukt. så vi blir hämtade av vakterna där och
så får vi gå på sidan där så fint så ner för allting
det slutar med att vi tillslut blir utkastade från liseberg för att
dom stänger ahahhahah. vilken jävla kväll säger jag bara.

men den är inte slut än!
maria har tydligen blivit jättepackad och spyr upp allt
hon ätit för ett år kändes det som. snäll som jag är så
hjälper jag henne hem och får henne i säng med
papperskorgen bredvid henne och ett glas vatten
och en liten brödbit på fönsterkarmen

när jag kommer tillbaka till emma och mikkis står hon utan
tröja och jag undrar vafan dom håller på med egentligen.
försöker få på henne tröjan men hon bara tar av sig
den hela tiden, så himla konstig! det regnar med!!
får tillslut på emma tröjan och med dom till centralen.
laddar min mobil och vi har 5 i 11 bussen hem till mikkis.
emma däckar i mitt med huvudet seriöst mitt mellan mina ben
kändes så jävla konstigt haha
death cab for cutie sjöng för mig hela vägen hem och
mikkis satt och sjöng med benen i luften hela tiden så cp asso.
tillslut kommer vi fram och jag vill bara gå och lägga mig
mikkis och emma är helt stört sega på att gå upp
för backen hem till mikkis
det var så stört gött att decka på mikkis loft.
hade musik i öronen hela tiden så jävla underbart.
och innan jag somnade lovade jag mig själv att nästa gång
jag dricker en alkoholdryck ska de va på FEST
JAG VILL HA FEST MED DANS OCH HUMÖRET PÅ TOPP HELA TIDEN
verkligen hela tiden. och självklart dans, ohja så jävla mycket dans


peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0