här är ditt liv

jag har tänkt på 2 saker jag verkligen inte tycker om

-stackars dig!
och
- vad tänker du på?

om jag berättar något hemskt eller ledsamt om mig
så är det värsta man kan säga " stackars dig "
vad hjälper det liksom?

och vafan menar folk med frågan " vad tänker du på? "
vad ska man svara?
ska man rabbla upp allt som man tänker på i sekunden?
det är så sjukt mycket tankar jag har nu för tiden
varför ska jag belasta någon annan med det?
räcker det inte med att jag går och bär på det?
ofta någon vill ta min skit.
ofta
 


nu har vi svenska B
och jonas är lika självgod som vanligt
han är som en mur, ingen kan krossa honom
ungefär så känns det
säger vi ngt negativt till honom så är det typ som
" whatever, jag är så självgod så jag skriter i vad ni tycker om mig "
orkar verkligen inte honom!!

jag behöver snus med fifan

peace

Visa ord
Postat av: josefin

jonas - "det är som att man behöver jobba sig igenom en stor gegga när man undervisar här"





aaah gad i care



NOOT.

2008-09-29 @ 14:20:06

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0