har inga ord



ah jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta håkankonserten
jag vet seriöst inte hur jag ska skriva för att ni ska förstå
samma känsla som jag hade då

det var lycka
nära till gråt 5 gånger
det va jävla tur att man va tvungen att kolla lite uppåt!
och det var en jävla tur att han inte spelade
för sent för edelwisse
så länge du är med mig
för DÅ hade jag dött
1. gråter alltid till edelwisse, eller är nära till
2. EMMA STOD INTE MED MIG
så han kunde omöjligt spela så länge du är med mig då

men kvällen var bra
det var svettigt och luktade kompost
folk knuffades utav ingen andleding

om du vill ha mig 
nu kan du få mig så lätt

- men ni har mig ju redan!

jag var orolig för att han var en artist som bara sjöng för att tjäna pengar
men jag märkte på honom att han verkligen inte gör det
och de sa han själv
jag har aldrig vart med om ngn som stannat kvar så länge efter konserten!
han bara gick fram och tillbaka över scenen och vinkade

men jag kan fortfarande inte förmedla samma känsla i ord
ni måste helt enkelt gå dit själva!

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0