ibland gör man fel. ibland gör man rätt. lev med det

markus är min poet igår, idag och imorgon

vad fan händer? jag hänger inte med
jag vill inte hänga med. det är äckligt.
detta är insest på fan högsta nivån.
hon är äcklig, du förtjänar bättre!
åh varför kan du inte förstå det bara?

och på tisdag var det 3 mån sen
jag gjorde ngt väldigt dumt

och om 2 veckor på fredag är det håkan på liseberg
känner på mig att det inte alls kommer bli lika bra
som jag tänkt mig. varför just nu?

ibland gör man fel
ibland gör man rätt


idag har ingenting hänt.
vaknade som vanligt utav min lillasyster
hon satt som vanligt och kollade på barnprogram
och jag blev som vanligt sur på henne
har inte ätit frukost än
funderar på att ta lite mer te

kanske öppna matteboken igen
för problemen där kan jag lösa..

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0