jag trodde jag visste vart dom tog vägen

akryl.... färg

efter svenskan idag så hade vi basgrupp
då diskuterade vi vad som var bra och vad som var dåligt
med att vi har WS i mitten av dagen istället i slutet

efter skolan åkte jag och victoria med bussen en rundtur haha
sedan skulle hon fika med hannah så ja drog till vasa
där va emma mikkis och slavko
sen kom my och vi gick till hemköp och hon fixa snus :D:D:D
ja köpte 3 chokladbollar till priset av 1 ;)

satt på vasa en stund sen fick alla ångest för att dom hade
så mycket att plugga så vi drog hem istället haha

jag har kommit på att vi har typ inget att plugga denan vecka
as gött men det känns jobbigt, typ ångest för ja vet att det säkert
är något som jag säkert har glömt

vi har engelska och grafisk denna vecka bara.. vad jag vet än så länge






en sak som jag funderat över är hur andrea kan
veta så mycket utan att egentligen veta det
jag blir är förundrad över hur hon ibland känner mig
bättre än vad jag gör.. sjukt läskig
jag beundrar henne för det
för hennes klumpighet med
för hennes förfärligt roliga skratt
och för att hon ryser när hon äter kanelbullar
tänk hur det blir på lördag när det är kanelbullens dag haha

liite för lite cheese då

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0