jordens undergång

imorgon ska tydligen jorden gå under. gud vad skönt det skulle vara om allting vara försvann. man slapp leva. alla slapp leva. jag vill inte ta tag i allt nu. jag blir för stressad och stänger mig. är för feg. det är därför jag ör som jag är.. tror jag. imorgon vill jag vara för mig sjävl. helst hela dagen. men skolan finns ju. helvete ja. skolan. den tar seriöst livet av mig. jag blir så stressad. enda bra just nu är väl att jag förstod matten imorse. och att det är enkel uppgift på inriktingen. men jag vill ändå att världen ska gå under. tänk va ägda alla skulle blivit om den verkligen gjorde det. seriöst?!


och även om jag kan tycka illa om dig i vissa stunder och verkligen vilja slå skiter ur dig vissa hundradelar så behövs du i mitt liv. för du är du.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0