kaoset som var

håltimma
japp har ändrat lite på bloggen
bytt bakgrund och stil på texten
lagt till ipoden igen och lite sånt
fint eller ska ja ändra tbx?

imorse var jag glad när ja låg och znoosade i min säng
sen kom min pappa med mat och förstörde
okej ja fick fett god macka med falukorv på haha och te
det va värt hehe



känns som om allt pekar åt ett håll och jag följer bara med

som sagt hål timme
som jag inte spenderar med att plugga matte
så jag sitter och snackar finska med erika
förstår ingenting haha men hon lär mig
här är ett litet lexikon :)
mitä colo? hur är det?
hyvää kiitos bara bra
kiitos paljon tack så mycket

min latte imorse var bra och fredrik är rolig när han håller i mattelektionerna
han ser så jäävla lost ut, så himla kul
jag kan inte smsa med 3mobilen heller, moloko - kuk

nu kom låten om förhoppningar på
oh dear coldplay

Laita moottorisaha sivulle, en halua sinulle mitään pahaa!
Lägg ner motorsågen, jag vill dig inget illa!

okej nu är jag för flum för att skriva blogg

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0