knepig dag

vad gör man när inget stämmer?

känner egentligen inte för att skriva längre
visste att denna perioden skulle komma


i fredags var det som sagt håkan
jag vill tillbaka
igår gjorde ja ingenting
pillade i photoshop precis hela kvällen

 





ja så nu kan jag göra vectorbilder, fett stolt mhhmm 


idag har vart en knepig dag
vaknade och bråkade lite med min lillasyrra om att hon får kolla på
tv i vardagsrummet. orka
sen åkte ja till cafe vasa och dagen blev bara mer och mer knepig
så jag åkte hem istället, kände bara att dagen skulle bli mer
och mer knepig.
ibland orkar jag inte mig själv, för det är ju mig det är fel på

varför måste vi döda varandra?

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0