kom, kom atombomb

emma och mikkis gick nyss = tråkigt

det är tyst och stökigt i mitt rum
haha när dm är här äre full rulle må jag säga!

dricker te och försöka komma in i plugghumör
går ju sådär liksom!!
att snacka håkan med josefin är mycket roligare!

började gråta förut när vi kollade på simpsons förut
de va så kul så jag började gråta
eller det var inte så kul egentligen
ett vanligt skämt på simpsons och jag brast i
gapflabb haha låg och garvade i flera minuter
sen började ja gråta. det var lyckotårar
lycka för att just dom är mina kompisar
lycka för att dom är mitt light in the darkness

asso herrejävlar de ligger fan papper över hela golvet haha


kom på att om jag öppnar mig så känns det bara dåligt efter
så vad är det för mening med det då?


peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0