krävs det mer Happy Meal för mig att luta på

lev med det

idag har ja chillat järnet typ
och ungefär vid 2 tiden gjorde ja ngt
som  gör väldigt ont just nu haha
sedan vid 4 ungefär så var ja i stan
kändes som om jag hade nickokick hela
tiden haha fett värt.

ja träffade andrea och hennes buddy en kortis
och emma, mikkis, anna och slavko
my kom sen också, ett snygg va hon ( som vanligt )
sedan drog anna, slavko och my dom skulle
se på fotbollsmatch. så ja emma och mikkis
va kvar på vasa. sen kom lovisa och vi drog till centralen
emma åkte hem och vi andra köpte chailatte på espresso
sen åkte vi också hem. och nu sitter jag här..

tänkte börja skriva på min reklamanalys efter ja är klar här
tror den kommer bli bra.

idag har jag inte haft så mycket tankar. men något slog
mig när jag kom hem...
jag kan verkligen bli osäker i mig själv ibland
känns som jag bara vill gå därifrån och bara vara för
mig själv, det är helt sjukt.. känns som jag är
folkskygg eller något.
jag vill inte vara sån! hur fan kommer man över det?
imbillar mig att dom ser det på mig och då blir det
ännu jobbigare..
vet inte hur jag ska stå eller något, ska ja sätta mig ner ?
luta mig mot ngt? ha händerna i fickorna? ta upp mobilen
och skicka sms eller ? vafan ska man göra liksom?
inre panik åh gud vad jag hatar de

se på mig nu, vad tycker du?
ensam är stark, vilket jävla skitsnack!


peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0