lördag

morgon
vaknar upp kl 5 utav att jag drömt att jag
luktat på världens äckligaste vin som typ
var mögligt och sedan druckigt lite av det,
spytt upp allt jag ätit för ett år
(FÖRSTÅR NI HUR MYCKET DET ÄR ELLER?)
så jag dricker lite soda och väcker mikkis
och emma med en liten rap,
har ni tänkt på hur gött det är att rapa?
känns som det bara är andrea som vet det haha


somnar om efter att kollat igenom min mobil
med videos från gårdagen. som sagt
dom kommer upp ikväll på youtube

vaknar sedan upp igen kl 12
vi får mat av mikkis och sedan drar vi till ica maxi
med raquel och anna. köper cola och coccosboll
och sätter oss uppe vid dammen. det är riktigt
mysigt där! vic kommer med en liten stund sen
drar vi alla hem. ja och emma får skjuts till centralen av
raquel haha tack för de!

sen åker ja hem och nu sitter jag här
pappa och marie vill att jag ska åka till mamma för
dom vill vara ensamna. undra vafan dom ska göra liksom?
seriöst det är så äckligt så jag vill fan spy på dom!

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0