meningen med livet är att vara någon annans mening i livet.

jävla facking skit dag

började med att jag vaknade halv 7
somnar om igen och vaknar halv 8
somnar om halvft och går upp 07:41
MIN VAGN GÅR 07:53
men jag hann.. helt sjukt egentligen

på vagnen får jag jätte dåligplats
sedan fick jag en bättre plats
men då kommer världens fetaste
tant och sätter sig bredvid mig
hon fick typ inte ens plats på facking sätet

sedan kom ja till skolan
5 min på mig att köpa en cola och hämta alla
saker och skringa upp till lektionen
så bah nääääää cafét va inte öppet
så fick skynda mig med te
sur hela lektionen
för sur för att jobba orka

sedan lunch tror ja de va
åt typ inget för sur för det

sen matte WS
förstår ingenting av facking triangelsatser
och speciellt ingenting av cirkelsatser

jag ska nog åka hem efter mediakunskapen
orkar verkligen inte engelskan
och speciellt inte vår lärare

tur att vi inte har historia eller svenska idag
då hade jag flippat över
helt seriöst

jag måste slå något

peace?

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0