Miranda du är en förlorare.

det är fan sant.

och jag visste inte att folk kan byta persolighet bara sådär.
allt är fan bullshit.
livet är bullshit.
jag älskar dig
jag älskar dig ( för  stunden ) 
för stunden till du säger EN elak sak om mig
då går jag upp i taket och vill aldrig se dig mer

vad ska jag göra?!
vad fan vill du att jag ska göra?
förlåt har jag redan sagt och mer kan jag väl inte göra?

tiden läker väl alla sår
my facking ass att det gör

jag mår så jäävla dåligt. så jäävla dåligt. och det är precis de du vill att jag ska göra.
så du är väl glad för det? eller mår du lika dåligt? stäng dig inte. det blir svårt då.

uppenbarelse; fan du har ju så jävla rätt
jag är så jävla självisk.
tar allt för givet
men vet någon hur man gör för att inte ta ngt för givet?
ska man kämpa för precis allt?
isåfall vad vill du att jag ska göra?

du måste kunna ta emot kritik
jag överdrev, det vet jag.
och människor är värda en chans till..

bara för att jag stör mig så betyder fan inte det
att du inte är tillräckligt bra för mig, förstå det!

för jag behöver dig i mitt liv, så är det, så har det varit och så kommer det alltid att vara.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0