och det rör mig inte alls



idag vet jag inte riktigt vad som händer
mikkis är nog påväg hem nu ..
emma anna och vic är påväg till halmstad
EMMA OCH ANNA ÄR BAKIS HAHAH ÄGDA XD

igår när ja kom hem så trodde jag att marie hade tagit
min dator så fick typ halvft panik och fick absolut inte
väcka ngn haha så jävla fail så efter ett tag ser jag den
ligga i en hylla orka det . tur att dom inte hade tagit den iaf !!

somnade jävla fort igår
man ska alltid gå och lägga dig med lite alkohol i kroppen
somnar fan aldrig så gött som då helt seriöst!!

wioo
ikväll.. ja va händer då?
mikkis va fan ska vi göra ikväll egentligen? haha
ngt hittar vi väl påå hihi

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0