Oskyldigt blå

håkan sjunger fint att himlen är så oskyldigt blå


nu sjunger han att kärleken aldrig vart till för dig
och jag föreställer mig hur det kommer bli på
liseberg när han står där på riktigt.

det kommer bli tårar, det är ett säkert.
vattenfast

jag fryser och har färgat mitt hår
det är typ svart och inga slingor blev det
facking hemköp hade inte sånt, blöö
så det blev mörkare.. som vanligt typ haha
och så har ja klippt upp det.. som vanligt de med

allt är som vanligt igen.. känns bra tror jag
känner att jag är jättetrött iaf och vill helst lyssna på håkan hela natten
gud va lockande det lät!

jag har märkt en sak.. att när jag går ut på morgonen
och har precis kommit fram till hållplatsen och kollat när vagnen går
så känns det som att alla kollar på mig, känner att jag är homo
och verkligen iaktar mig och föraktar mig. känslan är fruktansvärd.
fan har jag gjort för fel liksom? bara för jag har glasögon säkert..

och en till sak
jag känner mig sjukt pluggis när jag sitter varje workshop inne i
arena 1 med glasögon och musik i öronen, djupt koncentrerad på vad jag
ska försöka lösa för problem. det är nästan pinsamt. förra året skrattade jag
åt alla som gick på ws. och nu är jag en utav dom. men alla ettor kommer inse att
det fan är värt att gå på dom. iaf matte ws för man får ngt ut av dom! fett värt!

allt är försent

fan växtvärk fick jag med.. eller träningsvärk typ.. jävla trappor asso. haha

stack hem innn engelska började för mitt huvud gjorde ont och jag ville hem
så jävla skönt är det att vara hemma, love it.
fick dock as dåligt samvete för ja skolkade ( oouuh ja mamma ja skolkade )
men jag fixade köket kliniskt rent så det gör väl inget längre haha wio

sedan höll jag på att somna när jag väntade på pengar till hårfärg
och nu blev jag så sugen på att sova
seriöst det är så sjukt mysigt :D ååhåå

vi hörs imorgon <3


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0