sängen sjunger

helt vanlig söndag
helt vanligt humör

men något hände när låten kom på
så länge du är med mig
varje ord stämmer så läskigt bra in
det gör inte ont

kunde inte göra något annat
än att brista ut i gråt
så jävla patetiskt låg jag i min
säng och grät i min ensamna säng
( min mens kommer säkert imorgon )
jag grät till håkan, jag som hatat honom?
jag som tyckt att det är löjligt att lyssna på honom
men vad vet jag om kärleken tills jag förgäves hatat den?

tror han är tankeläsare, tror han kan läsa allas
tankar och skriva texter som träffar hjärtat

men som sagt
det gör inte ont
det gör inte ont!
så länge du är med mig

och snälla lova att göra det
vara med mig..       länge

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0