se på mig nu, vad tycker du?

måndag morgon
ny vecka
nya läxor
ny start från helgen
men markus hänger fortfarande med

kvällen igår fortsatte som väntat.. kollade på film och degade i allmänt.
kvällen slutade bäst egentligen. eller, den gjorde det! <3

fick en ny jacka av pappi igår med.
och idag ska jag kolla efter nya skor
för det behövs verkligen!
fan har liksom bara.. ett par som det ändå
är hål i haha. fail, borde få 2 par nya tycker jag.

somnade med ett leende på läpparna igår
det kändes så bra. så obeskrivligt bra
och jag ville verkligen somna för att gå till skolan
mesta dels för att det sa va go mat i skolan idag haha
curry kyckling gryta med ris. kan det bli bättre en måndag eller?!

jag har vart kär och du har vart kär. jag står här och du står här

idag börjar min faster med cellbehandling med.
så jävla läskigt känns det. tänk då hur det är för henne?

ja, jag sitter på medieproduktionen och skriver.
vi ska hitta en reklambild eller film som vi sedan ska
analysera. men känner att jag inte kan konsentrera mig riktigt.

okej......... vi få äta om 40 min. känns så skönt
äta är så stört gott.

nu ska jag göra ngt annat för att inte tänk på mat
bye
just det jag funderar på att pierca mig i bröstet, värt?
im back on track

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0