se på mig nu

har kommit på att alla stora bloggare skriver alltid vart de bloggar ifrån
så ska börja med detta inlägg med det


tjaaaa sitter här i mitt rum och bloggar
mikkis och emma sitter i min säng och pluggar
hör och häpna! de pluggar
mikkis målar en bild åt emma
emma själv sitter och pluggar matte
duktiga tjejer!

själv sitter jag och klurar på historian
det är sjukt många frågor och jag ångrar
djupt att jag inte gjort dom innan nu
tur att jag har idag, imorgon och på onsdag
jag förstår ingenting i historian
vill ha matte att plugga istället
då hade jag vart glad för att plugga
nu är det bara ångest
fyfan

reklam analys med, vafaan ska de va bra för?

dagen har vart okej, förutom att ja vart FETT
ful och luktade svett hela dagen, mysigt right ?
dagen sämsta är jonas
dagens bästa är anja !
så himla söt var hon idag på basgruppen och
tack vare henne kunde jag gå hem utan att sura
över jonas! hon har verkligen tagit till sig det vi
klagade så på förra året. hon tar för sig mycket mer
och det känns så bra!!!! tack anja!

och nu ska jag försöka plugga..

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0