tomorrow can wait

åh anna järvinen och säkert gör det så fint
det gör ont för varje hjärtslag

gick helt lycklig hemmifrån imorse helt ovetande vad som skulle hända
senare på dagen..


dagen börjar fint med massa snooz på mobilen och kl 9 går jag upp
får varm choklad och fixar iordning mig till skolan. en ganska bra morgon
missade dock en kvart på matten. men de tog jag ganska snabbt igen på
matte WS. haha emelie bara skrattade åt oss när ja och josse sa att det var
kul att sitta där och plugga. men saken är att det är ju så jävla sant. haha
om vi skulle gått på lika mkt WS förra året som vi gör idag så skulle vi lätt
blivit utskrattade haha.

iaf, efter matte WS idag så upptäcker jag att mina nycklar är seriöst
helt putsväck. finns verkligen ingenstans! jag får panik och bara
tänker på vad pappa kmr att säga.. så resterande på lunchrasten
blir till att leta efter nycklarna. frugan hjälte till med.
men till förgäves.

historia blir nästa lektion. med jonas.. fan va han är dryg asso.
tror att han är ngt bara för han är kulturell och kan massa om historia.
men seriöst,vem FAN bryr sig om cesar?
och vem behöver veta vad fan vikingarna gjorde?

sen åkte ja hem jättesur, eller jag åkte och hämtade min jävla lillasyster.
lämnade henne hemma. berättade för pappa att jag låst
in mina nycklar i skåpet. vilket såklart var en lögn. men jag kunde
inte berätta sanningen för då blir det ett jääävla liv på honom.
och det orkade jag inte. men jag fick pengar till tröja.
fick 500 !!!! göttt tänkte jag och åkte in till stan för att träffa josefin.
hon hade lämnat ett par byxor och skulle kanske köpa stövlar men hon är
ju som hon är. beslutsångest säger ja bara haha så inga skor för henne minsann!
vi gick till H&M och köpte min tröja. den är grön med en dödskalle på as fräck.
ska ha den på mitt skolfoto imorgon och jag funderar om fan på om jag kmr få
visa min snygsida eller fulsida på enskilda fotot...
köpte en grå t-shirt med massa olika saker på. typ min julgranskula, vinflaska,
kyssar, solbrillor och massa annat kul. den va gjord för mig liksom haha.
sedan följde jag med josefin till centralen. köte cheese och cola ofc.
missade 80-bussen så fick gå till drottning.
as jobbigt fast de gjorde inget för jag hade musik.
på 60-bussen vare helt stört varmt. ville ta av mig allt jag hade på mig.
men de kan man ju inte göra liksom. hahah tänk allas reaktioner
om man ba började klä av sig på bussen.

köpte nytt te på hemköp också. kassörskan frågade om
masala chai tet var gott och så tipsade jag henne om ett annat te som
finns på hemköp med haha. så himla gulligt
tyckte jag vet var och jag gick därifrån med ett leende på läpparna.

när ja kom hem var ja as trött och jag är fortfarande ganska trött. haha.
skulle liksom träffat emmaj och clara med. gått på my´s match men
dom planerna sket sig totalt ju.
bara pågrund av mina nycklar typ.

för ungefär 20 min sen kanske ringer victoria och säger att jag
ska gissa vad hon har det var tydligen något som jag verkligen ville ha.
fattade inget och trodde att det var mat eller något.
haha men det var minsann mina nycklar som låt i hennes väska.
först sa jag att jag hatade henne men sedan bestämde
jag mig för att hon är min ängel.



hotmixradio    http://www.hotmixradio.fr/attente-dance/
har ni vart inne där och lyssnat någon gång så förstår ni mig
hur bra den radio kanalen är. det är en fransk house radiokanal.
där spelar dom verkligen allt du älskar inom house.
och det du aldrig hört innan. perfekt blandning.
perfekt för mig ( krash hahahaha )

tektek - Get Away
http://www.youtube.com/watch?v=I8RIQpOF95c&feature=related

ja nu är klockan halv 8 och jag har fortfarande
inte öppnat indesign. så ska fan ta och
göra det nu hörrni.

kommit på att tanter som är långsamma och
ser helt retard ut är as jobbiga. plus att som röker jätte
mkt innan dom ska på en vagn eller buss, ni vet
så det stinker verkligen rök från dom? dom är också jobbia
hade en sån tant bredvid mig idag när ja åkte från stan.
fyfan. ta tuggumi eller ngt?!

peace

Visa ord
Postat av: Josefin

åh va jag älskar din blogggg :D:D:D:D:D

2008-09-19 @ 08:55:31
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0