trötta göta älv

japp skola idag
men inte för mig nää

vaknade först av veckaklockan kl halv 7
sedan kommer pappa in med frukost kl 7
och jag kunde bara säga att jag aldrig vart
så trött när ja gick upp som imorses asso
sa till mig själv att jag skulle betala 1000 kr
för att få sova till 12 idag men alla vet ju att
jag inte har pengar i nuläget så de gick ju inte.

gick till 7/11 och köpte kontantkort
så bah ah nu har du bytt till comviq kontant
sen skulle ja kolla salbot så bah näääää
du har fortfarande 6 öre kvar så jäävla jobbigt

åkte iaf vidare till brunns sen till korsvägen
sen tillbaka till pappi
han gick på min lilla lögn om att jonas var sjuk
så jävla gött va.

så nu kollar jag på top model 4 och det är final

mitt te är underbart gott och mina tankar passerar
förbi så fort att jag kan inte skriva ner dem.

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0