Idag, 9 sep 2008



Arena 1
Mediakunskap
Fett segt
Fast ändå ganska intressant
Det beror bara för Rikard är en sån bra lärare!


Igår va de lite pluggisdag hos mig
Emma och mikkis va här och "pluggade" haha
Nej men vi pluggade faktiskt matte mediaproduktion och tyska!

Och idag ska dom tydligen kma till mig igen och kolla film
Min syster kmr av hemma så det kmr väl va kaos eller något
Egentligen vill jag bara vara hemma och inte göra någonting
Typ äta godis och tycka synd om mig själv för ingenting
Sitta i indesgn och kanske fixa lite mer på bloggen
Kanske till och med göra lite matte, frivilligt!
Ja ni hörde rätt! Jag , Miranda Sofie Liljedahl Keiller, kan tänka sig att jobba lite matte.
Herregud, jaa ibland undrar jag.

Nu ska vi tydligen göra en mediadagbok.
Åh herregud. Vi ska skriva hur mycket vi andvänder media.
Vi ska skriva upp hur mycket vi läser tidningar, ser på tv, lyssnar på musik, sitter på nätet.

Det är lite pinsamt när vi håller på med reklam och sånt.
För jag går runt och tänker på hur mycket det påverkar oss egentligen.
Det är fan helt sjukt!!

Nu slutar vi eller ngt.
Bye

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0