nytt

Now I know that I loved her
And I wish I had told her
But I was too slow it was already over
Yeah I was too slow it was already over

imorgon tar jag ledigt och stannar hemma istället
känns fett gött! har bara en lektion, men ändå haha
ska fixa klart reklamanalysen med!

idag efter skolan så åkte ja och vic hem till mig
fick pengar av pappi och åkte till subway
( den här på linné, orkade inte dra till centralen )
fan va gott det är där seriöst!
har fortfarande en fjärdedel kvar av mackan

idag har jag tyvärr inte kommit på ngt..
eller jo att ta te i skolan är ett äventyr varje gång
man vet aldrig om man bli påkommen med
att ta lite mjölk eller varmt vatten
dagens spänning typ haha

nu ska jag göra te och kolla på vem kan slå F&F
det är en tjej för en gångskull som ska tävla
you go girl eller ngt

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0