Tankar om allt

8 sep

Tack för att du finns
Tack för att jag kan prata med dig
Tack för att du förstår 
Tack för att vi känner samma 
Tack fru

<3



försovning och ont i huvudet kan man väl säga

och man kan väl säga att jag diskuterar ketchup med josefin och säger fel märke
och man kan väl säga att jag fortfarande har glasögon och känner att jag behöver komplimanger för det varje dag för jag känner mig så jävla ful i de 
och man kan väl säga att vi snckar mat på mediekunskapen 
och man kan väl säga att jag är liite hungrig..

kl 11 får jag dock äta 
dagens fråga är vad det är för mat.


Visa ord
Postat av: frugan

<3333333

2008-09-10 @ 00:31:54
URL: http://metrobloggen.se/weneverchange

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0