Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng, lyssna till samma regn



jo det är ju så
jag vill vara nära dig
känna din ryggrad
och lyssna på regnet

sitter på graflektion nu. fett segt äre specc eftersom min latte är as äcklig
bloc party har en spelning i mina öron och JAG tänker på hur ballt det skulle
vara att ha en tröja där de står bloc party på, det ska jag fixa ngn dag :)
våran graflärare är lite vimsig asso.. ska visa ngt i indesign så fungerar det inte
och skit haha så himla vimsig.

fan mina ögon gör ont med, så inte kul.
jag VILL sitta hemma och vara sjuk och jobba med reklamanalysen och denna
framsidan. känner att jag inte får ngt gjort här. fyfan. kan ju låtsas att jag är sjuk
ikväll och typ gå och lägga mig as tidigt. kommer ändå bli sjuk tillslut.
alla är fan sjuka nu. helt sjukt äre ( hahaha )

åh jag känner att engelskan lockar ju inte så jävla mycket.
stör mig som fan på vår lärare. hennes röst asso...... fyfan

sen HAr vi lunch, det är ju iof gött. vad är det för mat?

ja igår var väl som alla andra dar satt vid datorn, gjorde inte läxorna
och skönast igår var att lägga sig i sängen och somna
det är så wonderbart.

jag undrar hur det går för min faster. hur hon mår, vad gör hon?

Allt det bästa till DIG min vän

det var augusti i helvete
men det känns så bra att kunna prata med dig som vanligt
jag vet att det inte kommer bli som förut. MEN DET vill jag inte heller.
jag vill ha dig som min vän, som jag kan prata med.
försvinn inte ur mitt liv. för jag tänker inte försvinna ur ditt!

känns fett konstigt att jag inte kommer plugga matte på en kväll
känns fett konstigt att inte träffat dig på 2 dar?!
känns fett bra att mitt kaffe blev goare nu
känns fett bra att håkan sjunger; kom ta min hand så GÅR vidare

vad som INTE känns bra är att jag kommer faila på reklam analysen
hatar verkligen att analysera saker. fyfan

men man såg skiten med

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0