YOU´R SO RETARD THAT YOU DON´T EVEN KNOW YOU´R A RETARD THAT RETARD YOU ARE !!!

helt plöttsligt vänder min deppighet till vanlig pepp ungefär..

eller så äre det bara så att jag kopplar bort allt för ett tag

var iaf nyss på hemköp och skulle köpa cola
då ropar pappa att jag ska köpa med godis till resten
av la familja, detta slutar med 80 spänn godis chips och cola
SOM JAG FÅR BETALA HELT SJÄLV PÅ HEMKÖP
tjejen i kassan måste väl trott att jag var heeeelt broken nananana
och i jääättestort behov utav tjockismat :P haha



det var jätte fint ute och precis sådär lagom kallt och jag håller på att flippa
med josefin på msn så jävla skönt att få flippa loss ibland!

<3

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0