utan bild 0.o

hela den här veckan har jag vart heeelt slut! men jag har ändå gått och lagt mig kl 11-12 varje dag.. men när jag sitter här efter skolan så känner jag bara hur jag vill sova. speciellt när 2 analyser väntar på mig. fan vad jag hatar att analysera grejer man gjort. det som är ännu mer störande är att jag inte har lyckats få illustrator och indesign att fungera på datorn här hemma... alltså så måste jag ta hem skoldatorn hela tiden. fyfan.. snart ska jag köpa en liten chocklad till mig.. för jag har mens. och då får man äta choklad. nästa vecka ska jag till mamma med. det känns faktiskt bra och elliot ska vara där med. inte träffat honom på hela sommaren :S

och nej jag tänker inte skriva med stora bokstäver. :)

Visa ord
Postat av: sara

fuck no, vi delar!?

2009-09-19 @ 14:56:59
URL: http://onelifeleft.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0