why me?

jag drömde att jag dödade mamma inatt.
vi bodde i ett hus så var det ett museeum samtidigt så bodde jag och mamma på nedervåningen.. men hon var så jobbig så jag dödade henne.. känner mig så hemsk just nu. jag försökte inte ens täcka över det.. helt plötsligt var mamma död liksom.. och polisen kom och undersökte och massa. dom sa att det var ett proffs som hade dödat för han hade inte lämnat något spår efter sig. hur fan kunde jag göra det?! herregud, sedan skulle the kooks spela i sverige och hade ingen sovplats så dom fick sova hos mig. det var josefin tror jag som hade fixat allt.. och dom var jämnåriga och jämnlånga som mig. och sångaren med krulligt hår var skit elak men ändå jätte charmig. sedan kom pappa in i mitt rum och tände lampan "ska du inte på workshop idag eller?"
jag undrar vad drömmen betydde..

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0