keeping me calm like you do, I love you, I love you


det som jag saknar mest med att bo hemma är katten. att komma hem och finna en liten kisse som sitter i hallen och kisar mot en och säger " välkommen hem" eller en katt som följer efter en vart man än går i lägenheter. en katt som är mjuk luktar fantastiskt gott och som man bara vill pussa på hela tiden!!

peace

vad vet du om kärleken?



jag älskar göteborg, ska aldrig lämna dig.

jag har en bra känsla i magen. känns som om att allt kommer att lösa sig även om allt inte blir som just jag vill. finns inte mer att säga. sommaren är påväg och ingen kan vara mer glad än jag!

peace

allt händer!!



igår var massa på lilla bommen och grillade. sedan ser jag två killar, som är hetero, börja strula med varandra! och jag har inte blivit så glad på länge!!! mer gay åt folket!

RSS 2.0