its been a long time.

jag har så bra projekt till grafiskkommunikationen. allting rullar på som vanligt.
i söndags jobbade jag även, hade mega ångest innan men när jag gick från Gökboet med 580 kr
lugnade jag ner mig lite.
Jag borde fota mer. Och lägga upp bilder mer. Och inte över eller under exponera bilder längre.
Det borde jag göra.
.

ring upp doktor levander sen också

.
.
.
Kaffe och oboymacka.

Kiranda Meiller

Även om SD är med i riksdagen.  (hatar det)
Även om maten var dålig förra veckan. (det kompenserar man med kaffe)
Även om ciggen är slut. (köpa nya)
Även om kaffet är kallt. (värma det!!)
Även om vi gör tråkiga saker på engelskan. (tråkigt & barnsligt = enkelt)
Även om många politik diskussioner med vänner. (tycker om dom ändå)
Även om allt detta har hänt det senaste så gillar jag mitt liv, mina vänner och skolan otroligt mycket.
Det spelar ingen roll att vi börjar halv 9 en regnig måndag går man alltid hem med ett leende på läpparna.
Och när man blir lite ledsen tillkallar man Twittergubbarna och helt plötsligt mår man bra igen.
Vips. Poff. Må bra.

i loved you first

jag tänkte bara länka två spellistor som min kära vän calle tedeland knåpar ihop.

bring your acoustic guitar

my electric house

subscriba också då blir han glad!

besök mirandasofie.

besök MIRANDASOFIE, leta fram ditt favoritsmycke och beställ hem det redan idag!

i promise

är äntligen hemma på prinsgatan igen. jag har gått på loppis i mammas lägenhet och hittat massa fina saker. och utanför hennes lägenhet hittade jag denhär skatten. världsmästarcykeln!! den är rostig och låter som attan när man cyklar men det är det värt! jag har även blivit lämnad ensam hemma över helgen. jag har lagat svamppasta och fyllepasta med alldeles för mycket vitlökspeppar i.

snälla säg det igen

jag är hos mamma, hos mamma finns ingen kamera.
däremot finns det olåsta cyklar. och en fick följa med mig hem igår.
nu pågår renovering för fullt.

jag lovar att ta mer bilder! så det så.

fruktansvärt spontan kväll igår, runt 10 går jag över till inka och vi äter chips och dricker öl. sedan åker vi till underjorden och där hände det ingenting i princip. och till slut kom sten och sen åkte vi hem. helt okej lördag om jag får säga det själv. nu sitter jag hemma med gårdagens chips och 2 50cl drickor för 30 spänn. dyrt, men gott.

i need money

.
sådär blev tröjorna jag klippte lite i. jag funderar även på att färga ett par ljusblå jeans till typ svart.

your filling in for me?

idag gör jag om gamla t-shortar till linnen. linnen är så fint. jag älskar linnen. återkommer med bild!

jag är numera rödhårig

äntligen är håret rött och jag älskar det!

change

jag har fått en galen känsla av att jag vill bli kär. den är jävligt jobbig, för jag vill inte bli kär och bara fokusera på en person. jag gillar inte folk som är kära. det beror nog bara på avundsjuka. jag vill inte bli fäst vid en person. för tillslut spriker det. och att gå runt att vara ledsen har jag inte riktigt tid med just nu. och så var det med det.

nej mirre gå ner

jag har ett otroligt slappt schema. jag läser 3 kurser den här terminen+ projektarbetet. VAD SKA JAG GÖRA NÄR JAG ÄR LEDIG??!?! jag får ångest och panik när jag tänker på att jag bara kommer sitta inne och kolla på olika tv-serier varje fredag. min så kallade "jobbigaste" dag är onsdagar. då har jag 3 lektioner. det är något som inte stämmer, det känns som om det är för bra för att vara sant. eller det ÄR för bra för att vara sant rättare sagt. jag återkommer när jag lugnat ner mig. bilden skall förresten föreställa min vän adam. gick hyffsat bra ändå.

RSS 2.0