hej tjejer och killar


kaffe och en bullen och en multimedia lektion

i´m still an animal



vi har fått någon konstig uppgift i engelskan som jag inte förstår riktigt haha
jag ska iaf prata om australiens kultur
spännande. hade velat bo där någon gång i mitt liv!

for a white and bright



tja, det låter väl nice? :D

worlddomination

hur gör man för att somna när man inte kan det?



en bild för varje maträtt idag!



började min dag med en hemmagjord bigtoast kalkon
det är smältost, rökt kalkon och tomatisar på! super duper gott!!



sedan vid 2 tiden blev jag sjukt sugen på fruktsallad. hackade ner lite som vi hade hemma! mycket olika
smaker tillsammans. spännande!



och vid 5 tiden värmde jag på en burrito som blev över från igår. det ser sjukt äckligt ut på bilden men oj ni skulle
bara veta hur gott den smakade! matorgasm på högnivå!!

mitt beslut



har provat en annan frisyr idag lite sådär små bakis och skit ont i armen för jag har tagit vaccin mot grissjukan
känner att det kanske passar mig.. och snart ska jag sova. äntligen <3

mår du bra? för många martinis?

pappa och lagade världens godaste mat förut.
burrito. alla vet väl vad en burrito är va?
det är en rulle med köttfärs,tomatsås och bönor och lite annat gottis.
sen häller man mexikansk ostsås över rullen och lägger in i ugnen :G
önskade jag kunde visa en bild på det vi åt med jag åt upp den innan vi hann ta bild haha
det är iaf något som alla borde äta!!


you have to say goodbye



Var bara tvungen att säga att i måndags var det så sjukt pinsamt på bion. ni vet när det är ett litet känsligt ställe där alla verkligen måste hålla käften och man vågar knappt andas. DÅ får jag vääärldens jävla hostatack och det känns som jag håller på att dö för jag hostar så mycket att jag inte kan andas! och precis när den känsliga stunden är över, ja då slutar min hosta. så jävla typiskt

för övrigt var filmen så sjukt bra! ni som inte sett den, se den! och helst idag!

och då ba poppar dom popcorn!!








gjorde tre olika skisser idag i skolan
tänkte måla upp dom på duk senare!
tror det kommer bli fett bra!
sedan har jag kommit på att jag kan ju måla tavlor till mina nära och kära i julklapp! 
gud va bra. mitt rum kommer vara en ateljé hela dec :D love it

du, det här går lite för fort nu



allt som jag läser går in genom det ena örat och ut genom det andra!! jag gillar verkligen inte historia just nu.

maybe I?



några dagar efter premiären och jag sitter i salongen med mikaela. ikväll skall jag se new moon.
det pirrar i magen på mig varje gång. känns nästan bra att jag har väntat till efter premiären.
det är som en stor godispåse som man gått och väntat på att få öppna så länge!


suckers!

en annan gammal dänga som är sjukt chill är denna
Thomas Rusiak feat: Teddybears STHLM – Hiphopper (single edit)
lyssnade sönder på den när jag var liten :D still good

du låter längtan födas


min pappa gifter sig i thailand haha så stilig!

han kommer btw hem nu på måndag och det känns sjukt bra!!! längtat efter honom PLUS
att han kommer hem med objektiv och videokamera till moi med :D wonderful liksom

finally. It´s here!

när du tröttnat på all partymusik och du inte känner för att lyssna på allt för lugn musik.
då tror jag denna playlist som min buddy robin kompinerat passar!
wonderful hits
den är väldigt speciell men det är det som gör den så fin!

det vardet sjukaste jag vart med om!


Journey-Dont stop beliving

har kommit på en faktastisk ide till billigt kaffe!
om man köper en kaffetermos, och ber johan i cafet hälla upp kaffet i den. så kostar kaffet bara 5 kr..
5 KR ÄR OTROLIGT BILLIGT FÖR EN KAFFE!!! SOM TILL OCH MED SMAKAR GOTT!!!
det tycker jag ni alla skall göra!
och lyssna på länken med! =)

vi måste ta nya bilder?


i lördags var vi på valand där det var afterski och på scen var det no tjafs. dom var helt GALNA!! se bara


efter vi hade vart snygga hos mikaela åkte vi till erika och söp :D


Lollo och Elin var där med :D  (detta är på bussen till trädgårn alltså inte hos erika haha)

Sandra var också med:D


Träffade även halva min förra klass kändes det som. Sjukt random kväll. hela helgen var jävligt random faktiskt!
Och nu på lördag är det detta som gäller:

Kommer bli sjukt fett!
Här är facebooks eventet!! Bjud in era vänner med!!


äldre tjejer?



hatar när föräldrar blir besvinken på en.. och man inte vet hur man skall reagera. ska man göra saker som får en att må piss för att göra en annan person glad? hon har ju alltid sagt att hon bara vill vårat bästa. eller var det bara en fasad?

born to be alive!



är i fotostudion nu. hög volym, mycket bas. kan inte bli bättre. känner peppen mer och mer för imorgon.
jag skall dansa hela natten och ha tje time of my life!

nu är det slut- det är inte alls slut- det var det ju visst

sitter i mikaelas lille stuga nu och hostar haha
bonde söker fru på tv.
saknar min pappi görmycket :(
på fredag skall vi ut till parken eller trädgårn =)

helt flummig kväll!

LURRIG

youtube är världens bästa ställe att hänga på


och detta är andledningen!

som sitter och spelar



Idag har jag kommit försent till min lektion....... som visade sig vara inställd så tur i oturen där liksom.
sitter i bamba med calleponken och det är en kille som sitter och jammar på sin gitarr här.. ganska random
det är tema dag idag.. förstår inte riktigt konceptet. vilket blir ganska spännande.
har också letat fram världens partylista. ni som festar väldigt mycket (typ erika) kommer älska denna.
annars är den sjuukt najs att bara sitta och tagga helgen till, vakna till på morgonen, somna till, äta till, lyssna på i
skolan osv osv.. nog babblat om den! HERE YOU GO!!! har också fixat så du kan lägga till dina favorit partylåtar i den! enyoy!
http://open.spotify.com/user/mirreee/playlist/0L4u8ngakP9dMS16qNrvil

han är nog redo för ett fast förhållande


hyffsad gammal bild som jag skissade i skolan en dag =)

har vart produktiv idag alltså, tvättat massa och ska snart bada och göra mig freeeshness. sedan ner och hämta tvätten och sen sängen <3

har btw fått mammas gamla mobil en sony ericsson c905.. känner att den är liite för stor för mig alltså.. jag gillade ju min gamla nokia <3

hejhejhejdå

det här är så onödigt. jag skulle inte behöva må såhär. okej 2 veckor, fine. det är inte alls lång tid egentligen. men just idag och nu känns 2 veckor som det längsta i hela mitt liv! allting som är här äcklar mig något så enormt. något så enormt.

hejhej hallå

japp
ska till mamma nu
men vill egentligen inte det
trivs gör bra hos pappa
men han skall ju till thailand i 2 veckor
jag skall alltså vara hos mamma i 2 veckor.. hur skall detta gå?

jättesnyggt

jag är hemma.. fort. full tror jag :s vill bara sova ut hela mitt liv. hejdå

jag kan ta reda på vad han vet

vad fan ska man skaffa till pappa på farsdag?
strumper ofc. men något mer kanske?

stoooory


jag hatar känslan av att vara sliten mellan två olika saker.
det kan vara något så töntigt som "vilken fest skall jag gå på?" till "jag kaninte umgås med min andra kompis för dom har gjort slut"
blir helt slut i kroppen när jag tänker på det. vill kunna göra som jag vill utan att det känns fel

just keep swimming



hej hej igår sov jag hos mikaela och imorse åkte vi och simmade klockan halv 9 på morgonen. fan va skönt det var!! vi äger och nästa vecka skall vi göra sakka sak!!

dead is the word you looking for

sitter hos mikaela och är lite sugen på något.
skriver på min analys med. fan vad jag hatar att analyser saker :(

ska vi kolla en annan?

pappa är lite orolig överdet här med svininfluensan och har har själv tagit sprutan. nu tycker han att jag också skall ta den, så får väl ta den lilla sprutan då. mirre är inte rädd för jag har mycker björn (josefin, översätt till engelska)

jag sover inte, jag filosoferar

nu sticker jag och simmar <3

detta måste du se



japp jag fick mitt danslov som jag ville ha. festat varja dag förutom i månadgs haha herregud. det har vart roligt och nu ska jag snart till skolan. känner bara att mitt kropp kanske inte klarade av en vecka utav dans. men kul har jag haft det! hur var ditt lov?

RSS 2.0