nästan så han skrattade för sig själv i mörkret



förstår inte varför att när man är på topp så ska alltid, alltid, någonting fucka up
förstår verkligen inte. tycker verkligen babylon att man ska må dåligt ungefär hela tiden?! isådanafal är detta bara onödigt

skit i det och sovgott



allting är skit och upp och ner och jag orkar inte det.
verkligen upp och ner.
vill vara hemma och inte göra någonting. så det ska jag göra.
enda jag behöver göra nu är tvätta kläder och köpa tält typ..
känns lite ovärt det med nu faktiskt,
varför är det inte som vanligt?

Peka finger åt de andra och skratta. Våra känslor kan ni aldrig fatta. Dem är alldeles för starka. Sånt högmod måste gudarna straffa.

detta är så underbart!!
http://specterart.com/spacial.html

Never die for always be around and around and around

"vi tar detta imorgon"
 "nej"
"jo det gör vi"
nu känner
jag
att jag
börjar dryga lite.

du
känner det
med för
det är du
som
lärt mig det.

ser hur
du går din väg
och
jag
vänder ryggen till.

sedan
hör jag
hur någon
springer ifall mig.
det var du

hjärtat hoppade
till
lite när
jag hörde
stegen.
tänk om
du inte tagit
dem?

jag är
för feg
för att visa mest

men jag förstår
nog inte
jag
försöker,
men
det går inte.

jag vill bara
att du
ska se
mig
lite mer

Lejonet härskar över hjärtat och ryggraden. Enligt astrologin är Lejonets kodord vilja och förknippas annars bland annat med bekräftelsebehov, generositet, organisationstalang och envishet.



jag är så trött på alla förändringar som händer. förstår du inte vad som händer? detta är inte bra. jag flippar ur. allting som var så bra har liksom bara försvunnit och jag vill bara ut i båten och inte behöva tänka på allt. jag får panik. men ikväll ska jag försöka ha kul..

why, why on the lips?!



jag vill också vara i stockholm och sitta i tanto och ha kul. jag vill inte vara fast i tuve och bara inte göra någonting. jag vill :(


förändring!!



hej jag har inget hår kvar och det är fantasktiskt skönt :D:D:D

tänk om man kunde samla lukt på burkar.. fan va underbart det hade vart att mitt i vintern, ta sin burk med lukten av sommar och bara sitta och lukta hur länge som helst.. det är min dröm



kände att eftersom det är så himla bra väder att jag måste dela med mig utav min sommarplaylist :D
http://open.spotify.com/user/mirreee/playlist/2UJPNZTMoshNJckZWDPJt2

och förfan ni som inte har spotify, SKAFFA!!!

RSS 2.0