ÄNNU MER DAMPGLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ett



sådär ska jag göra imorgon i backen :D not.. ja kommer slå sönder mig själv :D men det äre fan värt :D för imorgon äre branäs som gäller. och det kommer äga skiten. fatta turen jag har!!!

peace

oqpwmzxktn DAMPGLAD



kanske kanske kanske!! kanske får jag åka med till branäs!! hoppas hoppas hoppas!! hoppas att jag får åka med till branäs!!

peace

give me the reason to stay






+ The Kooks, Anna Ternheim, Erik Hassle, Parken, Promoe, Laakso, Håkis, SMK, Timbuktu. herregud vad jag måste på P&L!! MÅSTE!!!!

peace

allt du rör blir till moln



peace

love me if you dare




HURRAAAA MIN MENS HAR KOMMIT ÄNTLIGEN FAN!!!!! och att ni faktiskt finns kvar betyder jätte mycket.. min pappi ska hit senare också. han ska ta med sig.. fan hette det nu då? nu måste jag gömma allt som han inte är meningen att se :)

peace

those really where the days



för att jag inte är samma person som då. för att ni har kommit närmre varandra. för att vi inte klickar med varandra längre. för att jag vet inte. för att det är dåligt. för att ni heller inte pratar med mig. för att jag orkar inte ta tag i allt. för att jag vet inte..

för allt var nytt. för att allting var spännande. jag undrar verkligen ifall jag skulle klippa mig och ha mina fula baggyjeans igen så om allting skulle vara som det var då. och om dom bara ville bytta tillbaka skolan som den var. jag mår verkligen psykiskt dåligt varje gång jag går in och inte ser sofforna på andra planet..
peace

ingenting ingenting ingenting




tråkigt. frustration. ledsen. vill gråta ut allt jag har. men har inget. tyst. drama. måste slå på något. mer mys faktor!!!!!

till och med harrypotter är tråkigt. och allting är så jävla ovärt. jag vill inte gå till skolan för allting där är kopplat till ångest. vad får jag ut utav att sitta och lyssna på nä jonas pratar om ngt i historia? det ger mig ingenting. jag anser itne att det är viktigt. men sedan vet jag att jag måste gå kvar. jag MÅSTE göra det. och just det MÅSTET är så jävla irriterande. jag vill inte det. jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. jag vill ta en låååååång pause från allt. och jag vill ha det nu. inte om 1½ år!!

peace

ja, i en blå soffa i tuve




jag är så lycklig nu. mina föräldrar har lovat mig pengar så jag kan bo hos lovisa. herregud jag är så glad. tack tack tack tack tack tack tack!!!!

peace

who do you love?



jag förstår mig inte på att vissa gillar att ha jeans på sig. och jag tycker det är så tråkigt att alla tycker det är så slappt med mjukisbyxor. jag tycker vi ska köra på mjukisbyxor tema på någon fest ändå. det borde vara bästa festen någonsin!! allt är chill och man slipper kalla och osköna jeans!! om jag skulle få bestämma så skulle alla alltid ha på sig mjukisar. ååh gud va mysis det hade vart!

peace

en mysig fantasi




klockan var halv 11 och jag var själv. nu är klockan halv 12 och helle och lovisa har kommit hem. vi ska sova nu. jag är så glad så kommer inte att kunna sova. haha jag vill ligga vaken och prata hela natten. det har hänt så mycket ikväll haha. och jag har humörsvängningar som jag vet inte vad. och på söndag vare 1 år sen...

peace


shit happens



men då vettu var det så himla tur, för hela gilden var där. vi är vana att jobba ihop, vana att jobba ihop under stessade situationer!!

peace


fyyyyyfaaaaaan alltså!!



jag tycker mycket mycket illa om min morbror nu! han har tagit bilderna själv till lägenheten! jag som hade övat på panorama och allt! jävla fitta är han. ja jag har rätt till det nu. inte ens en liten förvarning gav han mig. blää på honom!!

peace

jag litar på att du missförstår mig




fin dag. med fina vänner. och fin kväll. med fina vänner. hoppas bilden är stor nog

peace

enkelt




Jag är verkligen skit trött, vilket kan bero på att jag var uppe till halv 4 igår och gick upp kl kvart över 9 idag. så jag ska nog borsta tänderna och gå och lägga mig nu. även fast jag har lov haha fan va fail. jag ska sova i lovisas stora säng. herregud vad skön den är!!

och jag har kommit på att jag bara skriver blogg när jag är ledsen eller lugn. är jag glad och uppspelt känns det inte som om jag kan formulera mig rätt eller få sagt de jag vill säga.

harrypotter är så spännande. det ska jag lyssna på nu. men först kissa och tänderna. för man vill ju inte gärna ha hål liksoooom!

peace

önska henne varm som snö



jag är förtfarande helt insnöad på bräda. varför har jag inte upptäckt det innan undrar jag nu? jag har fått fotojobb på en klubb och ska fota morfars lägenhet på torsdag. jobbar hos pappa lite med och fåt cash för det med. fan vad livet leker nu, just nu. helgen har vart as rolig. roligaste på länge asso! och jag måste övertala mamma med att jag ska få bo hos lovisa permanent. känner mig verkligen hemma här och vill verkligen inte åka hem till varken mamma eller pappa. även om allting inte är på plats så känns det ändå ganska bra. på lördag ska jag få åka snowboard. det känns gött. och nu är klockan halv 11 och jag ska sova. 

peace

frihet. luft i håret. kyla. underbart



den här låten är så jävla skön att åka longboard till. och att lyssna på ungefär hela tiden egentligen. synd att videon är dålig haha

peace

hey miranda, what´s new?



jag har snöat in mig på det här ovanför
och jag sitter och kollar på liknande videos dagarna iända
imorgon vill jag ha kul och träffa emma
för på lördag åker hon iväg och är borta en vecka

jag har börja lyssna på harry potter och halvblodsprinsen
det är mycket spännande

jag gillar att åka på lovisas longboard
och jag har tillbringat min mesta tid utav praktiken här
det känns mycket bra faktiskt

peace

RSS 2.0