såhär ser...

466e7537ffd348bdcc4b63084441adf5.png

Kolla varifrån!

 

såhär ser man mikaela varje gång innan krogen. I love it

 


mickano är...

0-6980acccab3682faa01a8d24a5a61131.png

Kolla varifrån!

 

mickano är ball med sin mobil och vi kollar på melodifestivalen hemma hos sarah i majorna:) har kommit fram till att det är som lilla melodifestivalen, alla är på töntiga där nu för tiden :(

 


kind of a big deal

sitter i mikaelas lilla stuga och hon är inne i huset och duschar, jag ska platta mitt hår och sminka mig sen skall vi till sarah och föra lite sedan vidare till karisma! och där väntar min partyprinsessa erika på mig och min älsklingafru elin! känns verkligen som detta kan bli en underbart bra natt! ni får ha det så kul där hemma i soffan eller ute på krogen eller vad ni nu skall göra ikväll!

this is a song for no one


okej, det är varmt ute nu.. eller iallafall 4+ grader. men hur najs hade det inte vart att ha detta vädret?.. TYP HELA TIDEN? go australia säger jag bara

haha igår hänkade jag och mickanbaby med folk till kontiki. spelades bara hiphop hela kvällen och det bjöds på limbo tävling och massa. maitane kom 1a och jag 3a :D haha det är fan inte fy skam det inte. tänk om man hade haft limbotävling på karisma. hahahah fyfan va sjukt det hade vart.

ikväll ska jag byta klädsel totalt. jag ska ha på mig klänning och bolero och sånt tjejigt. ahha mycket spännande..
nu ska jag fortsätta måla, gå bananer

du måste höra den här först!

mickano har precis kommit hit och vi har ätit lite och nu ska jag facking installera cs4 på hennes dator. funderar på att öppna en bärs och dra till kontiki ikväll. gratis inträde låter liksom inte helt fel!

i just don´t wanna get trown in your ocean

målar så det står hejvilt!! roligt :D

but i know i try

efter gårdagen känns det bra att inte dra ut idag.. ska vara hemma och måla istället! kanske dra till kontiki en sväng?.. vem vet vad som händer :D

om du känner dig mör och lite saftig, samtidigt som du känner dig en aningg spröd, är ni som gjorda för varandra

igår tog jag med min kära kompanjon mikaela till pop the cherry. vi satt där med lovisa, amanda, sarah, andrea och sofia. de var trevligt och ganska behövligt faktiskt :) så idag är jag ledig men ändå sitter jag här 10 i 8 och mickan har precis gått..
ikväll vet jag inte vad som händer men hoppas det blir ngt roligt, jag ska även ha klänning på mig ikväll mohaha!

så här...

269e1d52d281899d78f1559cbd979ecd.png

Kolla varifrån!

 

så här långt kom jag innan pappa kom in och sa att klockan var 1 och jag inte fick måla mer :(

 


varför skulle jag göra det?

nu var det ett tag sedan sen förra inlägget haha.
anledning? att jag målat!
jag återkommer med bild när jag är klar :)

you don´t know until it´s over



sitter i skolan och har engelska, fast vi sitter i ett grupprum och lyssnar på musik och gör streckkoder.

not for the public

Coogee Beach from adam on Vimeo.

Tänk er bort från all slask och kyla till detta paradise med sandstrand och stekande sol.  Det hade väl änna vart ngt?


i´m gonna

idag har jag vart trött och låg och allt som har med sjukhet att göra. så när jag kom hem efter skolan gick jag direkt till apoteket och köpte nässpray och halstaböetter.. imorgon innan skolan ska jag ta mig till vårdcentralen och fixa detta, en gång för alla. för jag får fan inte vara sjuk i branäs!! nej nej

leave the world behind you


åhhej vad vi fixar i lägenheten.. väggar ska tapetseras golv ska bonas och taket är målat. eller det är inte så mycket mig.. mest pappa och sai haha!

jag har planerat att ta en tidiare buss till skolan imorgon.. får se om det kommer funka eller vad som kommer hända..

på torsdag skall jag och erika på dirty south på park lande! det kommer bli fett som fan!

let it go

jag har länge suttit och tryckt på en lista med mina små favoriter.
inte en party lista och inte en hill lista.. det är ett mellanting liksom
den känns nästan klar iaf och här är den
Roots of breakdance

tycker denna händelse är ganska sjuk

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.317792-delar-av-centralen-utrymd

remember when we went back to your place

MSTRKRFT - "Heartbreaker" ft. John Legend from Downtown Music on Vimeo.


you said you love me

jag har klarat mig. haha det tog 1 timma till skolan och 1 timma hem. sjukaste jag vart med om.. det gäller att inte ha brottom i detta väder =)

jag är...

0-79b8d29b4ee645eeff3f4cf9c3e0e08a.png

Kolla varifrån!

 

jag är på väg till skolan och för 24 tim så var jag på väg hem från efterfest! Det har tagit mig en kvart till brunnsparken när det egentligen ska gå på 9 min haha jag är skitglad idag av någon anledning. Känns som jag ska på någon jätte rolig fest där jag känner alla.. Men jag ska bara till skolan haha känns bra ändå. Det är på brunnsparken herregud. Hör av mig sen om jag lever eller inte haha! Ciao

 


let me begin

denna helgen har vart helt crazy. jag har haft det as kul faktiskt! det är nog tack vare erika tror jag!

igår kom vi hem kl 8 efter massa äventyr och min mobil tappades bort men hittad som tur är.. jag har lovat mig själv att om jag har kvar min mobil till efter sommaren så kanske jag är redo för en iphone.. men vi får väl se hur det blir med den saken.. när vi kom hem gjorde vi mackor och te och juice och satte oss i köket och tjötade lite, det va as mysigt :D

imorgon är det skola igen! och jag börjar kl kvart över 8.. haha min buss går halv 8.. funderar verkligen på hur FAN det skall gå ihop haha!

nu skall jag fixa in massa låtar till min ipod, höres

renovering pågår

alltså när man är med erika.. DÅ FÅR MAN INTE BLOGGA. haha man hinner fan inte.

aja, när jag vaknade upp hos erika så bestämde vi efter ett tag att vi skulle duscha och sånt och sen fixa iordning oss hos henne och sen hem till mig och föra. sagt och gjort så blev det.

och jag kan inte förstå hur mycket snö det är ute nu? OCH VAFAN ÅKER INTE JAG BRÄDA FÖR ? har lite ångest för det alltså.. det får bli att åka lite i veckan då det tydligen skall komma med snö på tisdag :D:D:D

och alla säger att dom är trötta på snön och blablabla. det hjälper liksom inte att gnälla.. så ta på er varma skor och brallor och dra ut i snön!!! ba gör't

you know blabla

har precis kollat klart på stockholm boogie en gång till med erika och calle.. bara för den är en as skön sommarfilm :D vi fick calle till att köpa choklad med, tyvärr blev den uppäten innan vi ens hann sätta på filmen.

önskade att jag hade ett intressantare liv som jag kunde berätta om.. men tyvärr så har jag inte det.
återkommer när något otroligt intressant har hänt :)


ölgren

haha ändrade planer. jag åker till torslanda istället! större utrymme skulle man väl kunna säga att det beror på! ciao!

© All rights reserved.



när jag har lov så gör jag absolut ingenting. det är helt sjukt. det känns fett onödigt men ändå jävligt härligt på samma sätt.. men nu tog jag tag i mig själv lite och bjöd över erika hit ikväll. vi ska dricka öl och äta chips, obs väldigt viktigt att vi äter lantchips annars räknas det inte, hela kvällen :)

girls girls girl



inte vaknat såhär sent på gör länge! klockan är nu halv 2!! herregud. känns som hela dagen gått. lite ågest alltså. idag vet jag inte vad som händer faktiskt, jag har lov och det känns som om det är meningen att bara ligga hemma och sova idag. men jag börjar känna mig sjuk så jag måste iof ut..

ska du umgås med honom??

ingen är vaken just nu känns det som.
förutom jag då haha
satt och kollade på i taket lyser stjärnorna nyss.. och grät. haha
vill inte ens tänka på hur det hande kännts om min mamma gick bort i sån tidig ålder.
så jag sätter på stockholm boogie istället. jävla go film dedär.
sommarfeeling filmen x1000 näst efter babylonsjukan!
här kommer några bilder från filmen, det är bara att titta och njuta!












Take me home



igår medans vi åt upp all frukt gjorde jag och erika en rock-lista på spotify med! tänkte dela med mig utav den!
Fox on the run - den är en öppen spellista så att just DU kan lägga till din favorit rocklåt!

surfs up!

Hejsan svejsan i min lilla låda!
Vaknade för kanske 1 timma sen, erika drog direkt för hon skulle på stan med sin mammi. så nu sitter jag här själv. Ska kolla lite på tv hade jag tänkt mig och drömma mig bort till lite varmare ställen.. kanske simma idag med?

Igår var iaf kul! När vi kom fram till hard rock var det sjukt lång kö och 20 min kvar tills det hade kostat 120 för att gå in haha! Det var jätte konstigt att de inte hade 2 köer :S men men, vi knödde oss in i kön och väntade.. och när vi väl kom fram till där man ska betala sa jag att ja hette våran kompis namn och vi kom in för 20 kr! awsomeness. sen drack vi corona resten av kvällen.  Tycker även att mcdonalds borde ha öppet kl 4 på en tisdag natt/morgon! Det fick bli en korv, lite pommes och en cola istället för facking jävla 58 kr. ovärdaste jag gjort typ. Men men var gör man inte när man är hungrig.



Jag vill även flytta till australien och surfa!

har det...

7acdabedf25adf340c96b74a8b4c027a.png

Kolla varifrån!

 

har det Gött med erika på hard rock :D corona för hela slanten och nu ska vi /dance/dance/dance

 


klassfoto

nu är erika här och vi äter fruktfat och dricker cider :D don't stop belivin på högsta volym och mössan är på. redo för afterski!

we like to lern to help yourselves



hejsan svejsan
idag har jag inte varit speciellt produktiv. jag har inte vart och simmat och inte växlat pengar och inte köpt frukt.
nu får det fan bli snabba ryck för snart är väl kl 7 haha
hejsvej

i'm mallory



fyfan hela kvällen och natten igår försökte jag logga in på blogg.se men utan framgång. sånt är störande ibland!!

iallafall så skall erika, maitane och sandra komma hit och föra ikväll, kanske emma och erik också. och vi ska göra värsta frukt fatet som vi skall äta ikväll. sjukt gottis. senare skall vi iväg på afterski på hard rock cafe! Kommer vara awsome! älskar afterski, även om de bästa afterski är på valand!

idag ska jag handla frukt och simma! ska även skrapa ihop mina sista mynt och gå och växla dem! haha vad gör man inte liksom?

you can't stop now!


kom hem från erika vid lunch idag, sen åkte jag och simmade (det var förbaskat skönt att simma faktiskt!) sen har jag bara vart hemma. känns som klockan är 4 fast den egentligen är halv 8... herregud..

det enda jag vill göra nu är att sitta på balkongen och ta en cider. sedan vill jag ta brädan och åka till slottis för att åka tills solen går ner. sen vill jag att det är en stor utefest i slottis eller någonannan stans. och efter utefesten ska vi ta brädan och åka hem på våra vingliga ben.
jag vill vill vill!
är det barra jag som längtar efter sommaren?

är hos...

0f86bb6dcfdfe3d74efec632f7bbc1b5.png

Kolla varifrån!

 

är hos erika! Ikväll har vi ätit pizza, chokladkaka, chips, bullar och cola :D så imorgon blir till att simma! Haha

 


köper mat!!!!...

0-193bb0560eb2918db65332fafe01fe29.png

Kolla varifrån!

 

köper mat!!!! Känns fett Gött att jag snart skall få massa chickenmc nuggets :D

 


sitter i min ensamhet och väntar på erika, mikaela och ida!


you give love a bad name


Get Psyched
sitter och lyssnar på barneys get psyched lista på spotify!
snart kommer mikaela, erika och ida hit. lisa banga :(
nu ska jag tänka massa ljus och göra det mysigt i mitt lilla rum!

wild obsessions party!


sitter i mitt rum och känner att. fan varför är klockan inte 8 nu? jag vet inte varför men jag är så sjukt peppad på ikväll. känns som det kommer bli as kul! hoppas det blir det också! =) klockan 8 kommer iallafall erika, lisa, mikaela och ida hit. vi ska dricka lite innan vi drar till karisma-mirage ikväll. känns sjukt gött då det är 4 hållplatser ifrån mig! :D nu ska jag borsta tänderna för att ha något att göra! herraaaa


where's your head at?

Washington, DC Snow Storm from Es Video! on Vimeo.

Varför ser det inte ut såhär utanför mig?


you know you where good

det är faktiskt kul att städa. det blir så himlans fint efteråt :D

ta vad du vill

igår var tanken att vi skulle till parken.. men det var helt folktomt typ.. kl halv1 liksom!! och när vi tittade in var det bara blattar där, förstår inte vad som hände med parken :(
aja ikväll blir det nya tag och några kommer hit och förar innan!
SHIT JAG MÅSTE STÄDA

mycket gottis...

3334bee697e7f0109b24ec3ba4cc0f63.png

Kolla varifrån!

 

mycket gottis :) ska till parken senare med fanny och mikaela :D

 


miranda, there place you?!

jag gjorde inte av med så mycket pengar igår faktiskt haha, hittade en till hundring i väskan nyss.
då stämmer allt, fan va gött. det blir nog hemma idag för jag vill inte röra mig från mitt rum idag!
igår var det iaf 100 dar kvar till studenten för alla 3or på jensen och kunskap, så jag var där och
firade mina kära 3or :D 30 kr shotten säger ju allt.

this is what you get?


jag har länge undrat who the fuck andreas grega är?! folk har nämt honom i olika sammanhang men aldrig berättat för mig vem han egentligen han är? så jag tog saken i egna händer och sökte på honom på spotify. detta är resultatet!
Andreas Grega – Dom hade mycket att säga

åh herregud

igår var det tequilarace hela kvällen kändes det som.. jag undrar vart mina pengar är och vill helst äta pizza med chips och choklad på.

Tjiho! Är...

0-4ffc844fe635659fbab8ab65681c57b0.png

Kolla varifrån!

 

Tjiho! Är på berså med mikaela och erika. Dom vill bara ta bilder hela tiden på dom från ph haha jag vill dansa. Dricker öl. Förlåt mamma. PÅ EN ONSDAG? Hej

 


eller så parkerar hon hos inka?



jag målade lite igår TJIHOOOO
nu kommer mikaela och erika snart :))

did you at least tell them?

har vart hemma sen kl 6 typ.. ska iväg till berså senare med mikaela och erika. några ifrån paradise hotel skall vara där så vi ska dit och kolla läget lite haha. jag ska köpa en sprite där inne och dansa lite kanske :D får skicka en bild sen.

känner mig...

0-4f44bdf6834a4092413aa046ceddbf19.png

Kolla varifrån!

 

känner mig köpsugen på denna. Ska nog köpa, måste bara hämta pengar hos mamma först :( nu ska jag simma med min bror!

 


det blev mycket kaffe under praktiken!!



 

 


en glad nyhet är att ale dole doff nyss kom upp på vimeo!


unicorn running to me


jag hade lite tråkgit igår och var hungrig... detta blev resultatet haha och jag kände nu att JÄVLAR VA FORT DET GÅR. så ni får se om videon någon gång för att förstå vad jag håller på med? eller vad vet jag?

and also a bodyguard?


tänkte bara säga att jag har snyggare lillebror än dig ;)

coffie problem



sitter i skolan och har druckigt för många koppar kaffe.
jag har fixat indesign till datorn så det känns GÖÖTTTT
mina fingrar skakar haha fifan.

ska hem och jobba ännu mer i indesign nu!!!!
AWSOME INDESIGN DAY!!!

bye bye baby baby bye baby bye bye baby


efter att ha vart utan pengar på mobilen under en hel helg känns det nu konstigt att faktiskt kunna smsa eller ringa någon.. känns som jag måste berätta nyheten för någon. så jag ringde mikaela.

idag (rättare sagt på kvällen) har jag vart på möte med min praktik, gav mig ingenting typ. nu skall vi fixa klart allt imorgon och sen är praktiken slut 4-ever.
på torsdag är det begravning för min lilla morfar. jag vill ha lite bilder därifrån, men får man fota på en begravning. kanske anses som respektlöst? och det är det sista jag vill vara..
nu ska jag hitta på något annat än att sitta här och tjöta. bye bye

one day


vill ni ha lite skön musik som lyser upp lite i mörkret en söndagkväll som denna kan jag rekomendera detta album!

Matisyahu – Light

malin och hannahs kvällsnoja


kände att jag ville länka en rolig video. här är mina vänner malin och hannah

time


hejsan hoppsan ploppsan.
de senaste dagarna har jag åkt bräda, festat och vart bakis ungefär.
imorgon ska vi ha möte med praktiken. näst sista mötet och vi är redan klara med allting. känns jävligt gött =)


jag och mikaela hade tid över att fördriva härom dagen så vi tog på oss overaller och åkte pulka.. fast gick inte så bra som ni kan se HAHA

Riktigt bubblig champange

i onsdags åkte jag bräda med calle och henke. det va fett gött.
i torsdags var jag på vip grejs på någon nagelstudio... spännande HAHA
i kväll(fredag) skall jag förfesta hos eko, sen ut till parken. (nykter)
i morgon(lördag) skall jag åka bräda igen, därav ingen dricka på fredagen, sen på kvällen till karisma
i övermorgon(söndag) skall jag förhoppningsvis ligga i sängen och göra ett piss.. kanske simma?

jag har världens plan för ikväll.. jag ska dricka cola hela kvällen, eller sprite, sen skall jag ha med mig en liten godispåse också :D så slipper jag gå runt och vara hungrig. jag är så jävla smart ibland så det är sjukt.
nu måste jag föna och platta håret för pappa kommer hem när som och då ska jag hjälpa honom köra ut ett kylskåp till gökis. jag och min arma kropp kommer dö (har sån träningsverk sen i onsdags)

looser collage



japp nu är paradise hotel slut. världens dåligaste avslut om ni frågar mig..
jag är svintrött så skall snart gå och lägga mig. haha får inte hosta för mycket inatt för då kommer mikaela halshugga mig eller något XD

oh my god karen you cant just ask people why their white?


har vart ute på snöäventyr med mikaela hela eftermiddagen. har vart spännande, roligt och lite kallt!

well you know its a fool

här va en bild på naglarna! hoho :D

hey there mrs. robinson



sitter i mitt rum och har nyss målat mina naglar rosa och blåa, det känns nytt, fräsht och spännande!
är klar med praktiken med nu.. så är ledig i 2 veckor, sen är det lov... frågan är bara VAFAN SKA JAG GÖRA I 3 VECKOR?!?!?! kommer få krupp...
jag måste komma på någor projekt jag kan underhålla mig med.. jag vet redan vad jag skall göra imorgon.
simma, hämta vantar, mirakel droppar och kontantkort hos mamma sedan gå till baneken och öppna ett konto för mig! =)) vuxen poäng! :D tjiho, kan jag behöva haha!

RSS 2.0