whos gonna wash their car when it rains?



och här är min fina mobil också! fungerar prima! :D

im pro pancakes



pappa har kommit hem från thailand och han tog med lite converse! har egentligen inte tyckt om converse innan.. men nu. är. de. min. nya. kärlek.

vi har kännt varandra sen barnvagnen

drömde att jag var en avatar inatt. det var spännande.. vaknade dock utan att få veta hur den slutade och jag vaknade också kl halv 1.. det var ju bra liksom! (Y)
reservdelen kom idag med! så nu har jag en fungerande NY mobil! :D så jävla fin är den.
ser dock lite bögig ut.. men det är smällar man får ta!
har gjort en miniplaylist på spotify med låtar från artiser som skall spela på emmaboda isommar

Emmaboda10
(ni kan som vanligt lägga till era egna låtar i den!)


den senaste var arn förra året

tänkte bara länka min och erikas blogg. 1 video i veckan!
www.fyllehakorna.blogg.se

mcgeek

japp, mobilen är helt söndrig nu. hoppas att reserv delarna kommer imorgon.. och jag som nyss köpt nytt skal och allt till den :( jaja. what to do!? funderar på att åka och simma imorgon bitti.. tror det blir så faktiskt! Fett skönt att äntligen komma igång med den, det var trots allt mer än 1 månad jag simmade sist! om man inte räknar med idag då.

its the time baby



nu ska även jag se avatar, som halva svenska folket redan gjort. bättre sent än aldrig haha

its the time baby



nu skave jag se avatar :d

you have to see it!

tönt som jag är så är jag med i paradise hotel gruppen på facebook.
någon hade där lagt upp en länk till the vampire diaries som tydligen skall börja sändas på tv 6 i feb
jag har sagt det förut men jag säger det igen.. Tv 6 sänder de bästa grejerna!!


leave the world behind you


här är en töntig vimmelbild från nattstad haha Ida och jag

så igår hade jag alltså klänning och paljettbraller på mig. det var en upplevelse. kände mig super kvinnlig.
det började med att jag åkte hem till mikaela och vi gjorde iordning oss och åkte sedan men mina 10 små vänner till erika, där elin och josefin också var.
vid 10 var vi inne på karisma och det var väääldigt blandad musik. tack för udervåningen som var stor och innehöll bara house. tycker dock fortfarande att parkens musik är bäst. men skönt med omväxling

när jag vaknade idag trodde jag att jag skulle dö, vilken tur att jag inte gjorde det.

i want your lover!



hahahha sjukaste bilden ever!

iaf igår var jag på parken med erika,ida,fanny,sarah,lovisa,hanna,malin och mikaela :D det var roligt som vanligt^^ ikväll är det dags för nystartade klubben mirage på karisma här vid domkyrkan i göteborg =))
jag och mikaela skall inviga henne om möblerade rum med xbox och cider :D tjiho stay in shool

klockan är 3 på morgonen and i am still up


haha fan va äckliga mina fingrar ser ut att vara :D det är dom faktiskt inte :(
ville baa visa min kreativitet på nagelmålning ;D nu ska jag sova. sovgott

svett och tårar

Hejsan! Jag tänkte berätta sanningen om mina mobiler och min nuvarande mobil.
Jag har aldrig haft en mobil i mer än 1 år pga att dom gått sönder eller att jag har tappar bort dom.
För 2 sommrar sen bytte jag och en kompis mobil (en nokia 5310 express music ), som jag senare tappade bort, denna mobilen fastnade jag verkligen för så jag köpte en ny likadan. Sedan tappade jag bort den också. Köpte en annan. Fick ärva mammas gamla mobil. Lånade ut den gamla. Tappade den nya, tog tillbaka den gamla. Tappade bort den gamla. Då bestämde jag mig för att köpa en ny nokia. Fick ärva mammas gamla mobil, en sony ericsson. Skit fin och bra mobil. Den hade jag i jackfickan och när jag skulle sätta på mig jackan trillade den ut och pang ner i stengolvet. Gött, sprucken skärm. Tappade bort den 2 veckor senare med. Fick då gå tillbaka till min Nokia. Men innan jag bytte till sony ericssonen så hade jag tappat den i regnet. Fuck liksom. Gick hem och blåste med hårtorken på den. Tar bort allt som går att ta bort på den. Råkar så göra sönder själva grejer som sitter ihop mer startknappen så mobilen går inte att starta!!!!!
Ser ni?! Vafan skulle jag nu göra?

jo! geni som jag är så tar jag ett gem som leder ström och ledde strömmen
genom det och så vips så fungerade det :D

Nu kan jag alltså inte sätta på min mobl utan denhär metoden haha!
Plus att min mobil är ganska trasig. Men det spelar ingen roll
för den fungerar alldeles utmärkt. Fast jag känner på mig att den snart kommer trilla istär.


Som ni ser är det en hel del som saknas på min mobil!
Härom dagen satt jag och surfade runt lite och försökte hitta
en hemsida som säljer reservdelar till min nokia!
Och jag fick fullträff! Det finns nya skal och ett nytt tangentbort
där den där lödtråden finns (den som jag gjorde sönder)
Nu undrar jag vilken färg jag ska skaffa!

http://www.mytrendyphone.se/shop/frontpage.html
Batteriluckan tangentbordet och kamera linsen är obligatoriskt!
Jag ska skaffa en vit mobil!! :D men vilken färg ska det vara på sidorna?





see the girl

japp. helt nytt år är det nu också.
känns bra och konstigt

18 karat gold

för den som vill ha lite blandad musik skall spara denna spellista på sin spotify =)
(förlåt att jag bara lägger upp spotify länkar här men kom igen. ni som inte har det måste skaffa det. googla på spotify invite. går att få tag i hyffsat lätt alltså!)
Växjö Fight Session 19 dec

all i wanna be is No 1 swartskalle


köpte lite ofärgiga kläder idag på stan. inte alls min stil men lite skönt med ombyte =))
har även fikat med calle idag. det behövdes :D
snart kommer erika hit och då ska vi föra lite sen ska vi till parken, hoppas mikkan, helle och nathalie följer med också

80% skills

har lagt märke till att jag inte skrivit på ett tag så tänkte slänga upp lite bilder från julafton =)



min fina mammi


mormor och kusin posar haha



mammi och julgranen haha


RSS 2.0