om 50 år kommer jag titta tillbaka på mina vänner jag hade då och tänka: hur fan kunde alla vara så obeskrivligt kära när dom var 18 år? kärlek kommer ju på gamla dar.



jag har fått min egna overhead. den är stor och ball. med denna kan jag göra stooora målningar

i never want to cause you trubble



idag ska jag äta lunch med mikaela, emma och inka. och det är första gången jag går upp innan 10 detta sommarlov.
man nåste ju börja vända på dygnet och något ska bli normalt den 27 då jag börjar skolan igen.

känner lite för att lyssna på breaking dawn och måla lite... tror de blir så!

i don´t wanna follow death and all of his friends



jag har verkligen inte ens försökt att skriva mycket här i sommar. har faktiskt inte suttit så mycket vid datorn.. tror jag. det känns så iallafall.. om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket av min sommar. och detta är inte min sista sommar. det känns så gött! jag kommer ha sommarlov en gång till.. sedan är det slut.

jag har även fått upp ögonen till att måla. även om det inte blir så snygg varje gång.. övning ger färdighet eller vad man nu säger.
därför ska jag sätta på en bra film och måla lite till, ses!

RSS 2.0