en liten sak får en glad!



Jag har spejsat upp mitt vardsgsliv och köpt ny diskbordste. man fyller på den med diskmedel där nere och så kommer det aoutomatiskt ut där uppe. sen kan man köpa grön skrubbgrej med! har velat ha denna as länge och nu är den min!!

nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig. nationella väntar på mig imorgon. spännande

peace

vad hände med badkulorna?



jag och elin har letat efter badkulor efter skolan idag. men jag har kommit fram till att badkulor är VÄÄÄLDIGT 90-tal och det går inte att få tag i. eller vet någon nått ställe där man kan köpa det? badkulor är ju så roligt!

peace

längtar efter allt



lovar att detta är min pappa i badet nu när jag inte bor hos honom längre. kan verkligen se mig honom ligga där i badkaret och sjunga med mina gamla barbiedockor. haha

peace

let´s have some fun, this beat is sick



idag på bussen hem så var det en tjej som berättade för sin kompis hur hon kom ut. då blev jag glad. inte för att de flesta känner att de måste "komma ut" för sina nära och kära, utan för att det finns faktiskt andra som är homo mer än vårt ligga gäng. att tjejen eller killen som sitter bredvid dig nästa gång du åker buss faktiskt är gay eller bi. tror att alla är bisexuella från födseln och att det är sammhällets heteronorm som formar de flesta till hetero. det är synd, mer homo åt folket!!

sedan stannade bussen och vi fick byta buss.. tog mig typ 40 min att komma hem, när det egentligen ska ta 20!

peace

fan va parti




min mamma skrev nyss bajbi till mig på msn.. vad händer med världen?

peace

ögonbilder är skiten, också snodda av josefin :)





trött dag, trött i ögonen. mensvärk utan mens. longboard. sol!! chailatte. nytt soffbord.

jag måste ta undan min disk. men det orkar jag inte tänka på nu. mina känslor är lite blandade.. jag har mycket media uppgifter att ta itu med. men det känns bra, det är saker jag vill göra. roliga saker. imorgon ska jag fota för min och erikas reklamaffish och jag ska få låna eriks blixtrar och jag ska tvinga honom att lära mig mer om hur fan kamerar fungerar så jag slipper gissa mig fram hela tiden haha. undrar hur min fru mår med. hon hade spytt blod imorses. inte kuul inte kuuul. jag är ledig på tisdag och onsdag. tid att fixa klart typ samhällsarbetet. och sedan sova och festa! så underbart med lite ledighet! älskar min mamma, pappa, lillebror, emmap, mikaela, vic och josefin. det känns bra!  har kommit på att beck är väldigt bra. även om han fortfarande är sunes pappa och hans granne är petsson.. och te är bra för hals och mage. och en skön säng är bra för sinnet. nästa vecka får jag dubbelsäng.  harry potter har blivit tillfångatagen. och 14de cd:n har jag inte. hur fan ska detta gå liksom? han kommer dö, det gör dom alla tillslut? mina ögon klistrar sig fast nu. sovgott

peace

HEEEEEEEEEEJ!!!

HEJ

http://www.freeride.se/tv/2734/

peace

härlig känsla



när du kan gå till skolan i bara tjocktröja. då är det vår!!

peace

01 03 2009 20:31



toarulle toarulle toarulle!!
sockerärtor, snööööbrrrrräääda i huvudet. och ett as bra slut på veckan! nästa vecka kommer bli super!! och sen på frdag kanske det blir ulricehamn :D:D livet leker som sagt!

peace

Branäs




jag hade as kul i branäs!!!

RSS 2.0