Dansar till Adrian lux

bild0476 (MMS)

Dansar till Adrian lux


Snart framme i borlänge. Avundsjuk? :)

bild0471 (MMS)

Snart framme i borlänge. Avundsjuk? :)


this is your home!

här kommer en rad bilder från midsommar. resten har erika som hon inte lagt upp än. håll ut!
(finns även bild på mig när jag sover i en solstol)
.
.
.
.
.
.
.
.
.

do you tell JJ?

inatt sov jag inlindad i en sovsäck sittandes på en solstol. när jag vaknade var jag död. tanken på ett mjukt underlag inatt är underbar.

don't listen to me

vilken minut som helst nu kommer mickan och erika föra att hämta upp mig. jag är inte speciellt taggad men det känns som det kommer bli roligt ändå! tror mest jag sovit för dåligt. jag har på mig klänning också.. och vi ska ha midsommarkrans i håret. och jag har mens (GLÖM INTE TAMPONGERNAAA) hade en mycket märklig dröm inatt med.. jag drömde att jag var i grebbestad med mickan och erika. jag blev oerhört bajsignödig så var tvungen att hitta en toa. mickan går in och skiter på ena toan och jag går in på den andra. men min går inte att låsa så jag gick ut igen. provar mickans. den går heller inte att låsa. då visar det sig att ingen jävla toa i hela grebbestad går att låsa. så jävla jobbig dröm att inte få skita. det var det första jag gjorde när jag vaknade imorse. gick upp och sket.

and i lie

på fredag vid lunch åker jag till grebbestad för att fira midsommar. det kommer vara så svenskt som det kan bli. kommer bli kul, men lite för svenskt för min smak.. sveriges traditioner är fan inte min grej. inte ens julen längre. .

de senaste dagarna bara

.
.
.
.

I've never loved a girl like that

just nu vill jag bara tipsa er om en man som är duktig med rösten.
han heter joel alme och kommer till lotta på liseberg nu på måndag
så ni som är hemma då kan ju gå och se honom
MEDAN JAG ÄR PÅ PEACE & LOVE!!!!!
Joel Alme – Waiting for the Bells

sthlm jag saknar dig

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

stockholm är fin. kanske aldrig kommer hem.


.

.

.

i think i like it

sitter och taggar STHLMs resan. vill helst åka nu. och med tanke på att vi ska åka imorgon kl 9-10 tiden borde jag sova nu.. eheee


Mickano har även fått sin bil nu. Sjukt gullig!

dissolve

när jag blir en gammaltant ska jag bo ensam med min lille katt. precis som mamma. fast jag ska inte jobba med barn. utan ha startat ett hem för hemlösa/alkoholister. vilken plan.

another world

Min blogg känns lite som ett bild galleri. Det är fint tycker jag allt.
Iallafall igår åkte vi till Kontiki och efter det gick vi och åt fallafel och tog med oss det upp till inkas tak. 
sanna & ida
vi blev 11 pers där uppe.
sandra hade högläsning för oss.
nä okej sådär ljust var det inte riktigt kl 2 på natten. men nästan.
sedan blev klockan alldeles för mycket. då gick vi hem.

running this fucking game

Träffade min vän Emma för lite longboard och öl.
En gubbe cyklade förbi oss skit nära och skrek: AKTA TÅRNAAAA!!
Efter detta åkte vi till Kontiki på bingo kväll. Jet vann en spårvagnskostym. Efter det gick hela gänget och åt fallafel och vi tog med dem upp på inkas tak. Sedan blev klockan mycket och alla gick hem. Bilder från taket får ni se imorgon för nu dör jag av trötthet. På torsdag åker vi till STHLM!

the roof



du blir mitt vackraste nederlag.

lyssnar på robyn's nya skiva.. vissa låtar är faktiskt riktigt bra!
idag har jag även inte gjort någonting tills kl 6. då gick jag upp på taket till inka och klara.
vi satt där och snackade skit om världen och inka rappade och berättade om sin berilresa.
hade jag besökt beril hade jag nog blivit fast där.

wish of luck.


safety dance.

och vips så var klockan halv 9. ska man bara vara hemma ikväll? :s

so, don't worry stop hurry

jag älskar att hitta musik som man visste fanns men inte visste namnet på. sånna kända låtar som man hört lite här och där under ens uppväxt men aldrig lagt låttiteln på minnet. och när man hör de kända melodierna sjunger det i ens bröst. sånt gillar jag.

så stolt och lycklig

några var hemma hos mig igår och drack.
sen gick vi ut och drack öl och spelade biljard. när mickano skulle slå första gången slog hon på den SVARTA bollen. INTE den vita som man ska göra. så dålig va!

Jag är ju precis som du. Fast lite vitare.

Ida är hemkommen från Afrika och hon är inte negerbrun. känns bra.
då kan man umgås med henne också!
Kommer ihåg när Mickano kom hem från Thailand. Hon var lika svart som natten.. nästan.
Väntar på Mikaela Olsson som är seg.

dokumentären om mitt liv

idag har jag vaknat..... sen inget mer.
jag klättrar på väggarna här hemma. vet inte vart jag ska ta vägen. har ingenting att göra. måste hitta på något att göra. herregud

se bra naglar har jag fixat idag.

det är jag och careface hatten


do what u like

tänkte dela med mig av en mycket dansvänliglåt
Bad Boy Bill – Do What U Like - Dave Aude Radio Edit

no i cant have you here

nu har jag officielt sommarlov........jag förstår ingenting. har vart inne på min skolmail 3 gånger och klockan är bara 2. har mailat min graflärare och tackat för ett bra år. blev överlycklig när min PHlärare hade skickat mail. men ja. nu har vi sommarlov. som jag har längtat? eller? känns skitdåligt att inte kunna gå till skolan på måndag och ta en kaffe samtidigt som jag arbetar lite på min tidning. vad fan ska jag göra i sommar? får nog ringa och be om lite grupper på gökboet.
just det! idag är det bara 17 dagar kvar till P&L

but i'm a guy too

jag har ingen bild att bjuda på jag ville mest säga att skolan är över.
jag klarade det. jag klarade 2an. och snart skall jag ut och fira detta
med fina klasskompisar.

you will only get it once

för ett år sen mådde jag piss. bara tanken av skolan fick mig att må dåligt och att gå på någon jävla avslutning kom inte ens på tal. IG i de flesta ämnen. hade ett möte med rektorn och mamma. rektorn sa att han inte tänker låta mig gå i 3an med dessa betyg från 2an. det fanns 2 alternativ. hoppas av eller gå om. skulle jag hoppat av hade jag nog gått in i en deprssion, tappat alla vänner och mått ännu sämre. jag svalde gråten och sa; då går jag om. skammen. åh herregud vilken skam det var. men jag fick stöd av vänner och familj. och när jag började i 2an för andra gången i höstas var det pirrigt. jag kände bara calle. men tiden gick och jag tyckte det var kul med nytt folk. lärde känna fler och fler efter branäs och jag var tillslut en i gänget. skolan var KUL. ny, bättre lärare i grafen gjorde saker ännu bättre. kunskapsskämt, kunskapsfester & många fikan i skolan har det blivit och idag gick jag till skolan enbart för att fika (och kompletera matte B) för sista gången innan avslutningen. imorgon ska jag gå på skolavslutning och kommer tycka det är sorgligt för jag vill jättegärna gå till skolan och dricka lite mer kaffe. jag har till och med samlat ihop några från skolan som skall gå ut senare på kvällen. vad jag ville ha sagt med detta är tack! tack alla fina små 92or som är så härliga att umgås med. vi är en liten familj som josefin sa. tack calle & robin för ni fått mig att tycka om skolan igen. blir lite tårögd när jag tänker på hur bra ni faktiskt är. tack. och tack till mig själv som klarade matte b.
Joel Alme – You Will Only Get It Once

woooohooo

JAG KLARADE MATTE B!!

little by little

här sitter jag nästan 7 timmar senare med dyblött hår och min buss går om 30 min
nu ska jag blåsa mitt hår och dansa.

now i know

5 saker jag gillar klockan 10 i 2 på en tisdagsnatt
risifrutti
killar med väl vårdade händer och breda tummar
vädret som är utanför mitt fönster
min och emmas nya grupp på facebook "kvällshjälpen"
a hug in shape of a song

men jag förstår inte frågan

Ett mail från min matematiklärare lyste just upp min lite smått ångestfyllda vardag.
Jag klarade nästan att uppnå betyg G i Matematik B. Jag behöver bara kompletera
andragrads ekvationer på tavlan imorgon och det kommer gå bra.
Och när jag läser trebokstavligt betyg i Grafiskkommunikation A & B kan jag somna gott.

det är nog så här mina sommarkvällar kommer att se ut






picknickfestivalen

















bilder från mina fina studenter











när klockan var halv 5 på morgonen var det dax att gå hem. det var ljust ute då. åh sommar

another sunny day

måste skaffa mig en hobby som inte kostar pengar. varför kostar alkohol pengar? varför? :(

do it tonight



träffade på en sjukt ball ballong igår






sen gick vi hem och sov

RSS 2.0