gothemburg i came back to you

enda ljudet jag hör just nu är:
ljudet från grannarnas tv
lovisa eller hannahs snarkande
knapparna på tangentbordet
surret från datorn



jag är pyttelite kissignödig
och lite hungrig
då är det tur att det finns en toalett och pannkakor i kylen

jag börjar dagdrömma om ateljen mer och mer nu
kan verkligen se mig och elin sitta där vid våra datorer
med en kopp te och kolla på någon mysig film
och jag skulle vilja ha en matta där
sådan gammal som luktar lite tant
som är jättemysig att ligga på med
kuddar i mängder och massa saker att kolla på när man stiger in
men det måste alltid vara välstädat!
värmeljus ska finnas i mängder med!

grey´s anatomy sen sova känner jag för nu

peace

Visa ord
Postat av: Anonym

åh :D:D

2008-12-07 @ 08:28:43
Postat av: frugan

someday frugan, someday sitter vi där bland alla våra nödvändiga (och onödvändiga) saker från indiska.

och d va ja som kommenterade åh :D:D

2008-12-07 @ 08:30:04
URL: http://www.metrobloggen.se/weneverchange

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0