kärlek finns inte



allting börjar med att han vill läsa hennes sms. hon har tydligen skickat sms till någon annan. jag fortsätter trä på band på julgranskulorna. men jag vet att något är fel. hon vill inte visa, vilket betyder att hon har något att dölja. han läser och rösten höjs lite. hon börjar packa. kärlek finns inte tänker jag tyst för mig själv. hon säger att hon mår dåligt över vad hon gjort men hon får inget svar. hon säger att hon ska gå. han säger ja lite argt. helt ärligt så kommer jag inte ihåg så mycket. inte mer än att kärlek finns inte. kärlek finns inte. kärlek kanske ( kanske ) finns i max 4 veckor. sen finns den inte mer. sedan är allt skit. man gör skit utav det. varför ska jag tro på kärlek när allt jag ser är skilsmässor och otrohet? vad fan är det för mening? hon säger att hon inte legat med någon. han säger att det inte spelar någon roll! nä ingenting spelar någon roll. några skrik och en dörr som smälls igen. sedan blir det väldigt tyst. och filmen är slut. och granen är klädd. och det är 4 dar till jul. och det blir ingen spanien resa. vad händer nu?

peace


Visa ord
Postat av: Lovisa

Varför skulle jag åka iväg just nu? <3

2008-12-20 @ 23:36:29
URL: http://silkee.blogg.se/
Postat av: vic

finns här för dig fortfarande <3

2008-12-21 @ 02:35:15
URL: http://metrobloggen.se/victoriajalneskog
Postat av: Erika

Texten :( <3

2008-12-21 @ 02:36:46
Postat av: Erika

kommer finnas här, ALLTID <3

2008-12-21 @ 02:39:53
Postat av: Hannah

alla har kommenterat här, men jag kan ocksåå bara mest säga att jag finns här om du behöver <3

Postat av: Björkis

Kärlek finns för stunden tills man hittar sin livs kärlek. Fram tills dess får man ta vara på stunderna och uppskatta dom till fullo. Även om man får börja om tusen gånger.

2008-12-21 @ 15:50:29

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0