nu händer det igen



okej nu har jag lite inre panik
jag vill inte vara här hemma, själv
jag vill vara ute med alla som jag älskar
jag fräser åt alla, känns det som.
jag gör det i smyg

som dom sjunger i låten
nu händer det igen

nu kommer min vinterpanik
panik över julen
panik över att jag saknar sommaren
panik över att allt inte var som på sommaren
jag saknar alla lediga dagar
saknar dom hela tiden

jag kan helt ärligt sitta ner och gråta för att det inte är sommar
hur patetiskt är inte det då?
men det är så
jag saknar sommaren, så mycket att det gör ont

en annan sak är att jag kan inte vara själv längre
jag får ångest och panik då
vad händer?
jag brukade älska att vara ensam
och även om pappa och marie är hemma så är det ensamt
jätte ensamt faktiskt
det är läskigt att vara ensam!!!

här är en låt som påminner mig om sommaren med!!


peace

Visa ord
Postat av: Hannah

Jag håller med dig helt och fullt miranda! alltså verkligen. jag älskade att vara ensam, nu får jag panik, och jag saknar sommaren som fan. saknar hur allt var! saknar ALLT!


Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0