om jag skulle få välja helt själv..

skulle jag och elin bo såhär;


Utsikten utifrån



Utsikten innifrån


Detta är vår hall.



Vårt kök



Vi måste ju självklart ha en gigantiskt stor spegel i vardagsrummet


Vårt skrivbort. Gammalt ska det vara, och stolen är
så skön att man skulle faktiskt kunna dö i den.



Sovrummet, där inne ska det vara svartvit.
När man gå in dit blir man svartvit.
Och ljusslingan är bara tänd när det är mörkt ute.
Enda drycken man får dricka där inne är te. Och vatten.



Vi skulle ha våra initialer på väggen med.



Och vi skulle skriva söta godmorgon lappar till varandra.



Varje söndag skulle vi se på en fin film på baksidan av huset med.
Och det skulle alltid vara sommar.

men det är ju bara om jag skulle få välja helt själv

peace


Visa ord
Postat av: frugan

hahahah orka att jag ligger här, helt ensam i ett kolsvart rum i min stora ensamma säng o ler som ett cp <3 du är det sötaste.

JAG ÄLSKAR DIG. jag vill också bo såhär, precis såhär. vi ska väl aldrig sova själva? alltid samma säng?

2008-12-16 @ 23:04:40
URL: http://www.metrobloggen.se/weneverchange
Postat av: frugan

klart att vi ska ha!!

och massa mysiga kuddar o grejjer från indiska! :D jag kan verkligen se allt framför mig!! fan va bra vi ska ha det <33

2008-12-16 @ 23:26:14
URL: http://www.metrobloggen.se/weneverchange

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0