det känns så fint att verkligen mena det



Jag har chansen att få åka iväg med pappa marie och
nathalie till spanien eller vart det nu är dom ska.
vecka 2 och 3 är dom borta.
jag vill så gärna komma bort lite!
men vad skulle jag göra i 2 veckor utan alla mina vänner?
att inte ens kunna kontakta dem typ?
det skulle ju inte fungera?
eller?

jag vill så gärna åka bort och bara för mig själv ett tag
jag tror att jag behöver det

då skulle jag ha inskaffat mig en nikon d40
och jag skulle vart överallt och tagit kort
jag skulle tagit med mig datorn så jag skulle kunna redigera dem med
jag skulle haft angus and julia stone i öronen
och håkan för att han brukar vara i mina öron
jag skulle lämnat vinterjackan hemma
och jag skulle solat jätte mycket!

det vill jag
det ska jag göra
nu

jag och mikaela har den perfekta födelsedagspresenten, emma

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0