when the world is changing



Fina saker som gör vardagen lite bättre:
Söta sms mitt i natten
En lite för lång kram av en bra vän
Sitta och dricka sitt älsklings te mitt i natten
När man skrattar så mycket att det kommer tårar
En riktigt god frukost När man ser en kille med brunt krulligt hår på spårvagnen
Fika med massa folk man gillar
Att få en spontan puss av någon man gillar
Att diska för att göra mamma glad när hon kommer hem från jobbet
När man ger ifrån ett litet pip när man pussas
Söta tanter som låter en gå före i kön
Att hitta mysiga och lugna låtar mitt i natten
Gå hem från stan och bara vara
Kika in hos grannen som städar eller bara kollar på tv och dricker te
Att få ett leende från busschaufören

peace


Visa ord
Postat av: the blue one

sant! fast jag hatar pipljuden när man pussas :(

2008-12-08 @ 07:47:12

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0